1 Laatst bewerkt door chanttie57 (08-09-2009 19:35)

Onderwerp: Poesje Mauw kom eens gauw...

ik heb lekkere taart voor jou....!!! Of ik voor mijn buurmeisje een taart wilde maken, nu is Wendy helemaal gek van katten, dus tja.....dat was natuurlijk niet moeilijk. Alleen die beesten zijn altijd zo eigenwijs, voor je het weet zit je bolletje in de knoop of is je breiwerk uitgehaald.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DHAA8PPE-1.jpg

Helaas is de kat op de voorgrond niet zo duidelijk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L3NGBORQ-1.jpg, maar die is bezig het breiwerk uit te halen.

Toen haar moeder de taart kwam ophalen, was ze helemaal gelukkig....1 omdat ze niet hoefde te betalen, hihi, had van haar echt onwijs veel Babyborn gehad, en 2 omdat ze zeker wist dat haar dochter ging stuiteren en de roze kleur was helemaal goed.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Poesje Mauw kom eens gauw...

Superleuk gemaakt!

3

Hihihi, leuk hoor!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

Onwijs leuk!

5

Schattig!

6

Geweldig, vooral het voorste katje erbij.

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

7

wauw wat gaaf zeg
Snap helemaal dat de moeder hem super vond

8

T blijft mega cute!!

9

hahahah leuk.

10

Superlieve taart.

Ik ben nu nog alleen maar wat inspiratie op aant doen en alle tips aant lezen om alles te doen lukken.

Nog een maandje en we kunnen in ons huisje en kan ik eindelijk beginne met bakken.

1 vraagje: wij hebben ook zo een tegels in ons keuken (metro noemen ze bij ons in Belgie) maar wij waren op zoek naar zo een sierlijstje. Waar hebben jullie dit gevonden?

Alvast bedankt.

groetjes deb

11

Deb schreef:

Superlieve taart.

Ik ben nu nog alleen maar wat inspiratie op aant doen en alle tips aant lezen om alles te doen lukken.

Nog een maandje en we kunnen in ons huisje en kan ik eindelijk beginne met bakken.

1 vraagje: wij hebben ook zo een tegels in ons keuken (metro noemen ze bij ons in Belgie) maar wij waren op zoek naar zo een sierlijstje. Waar hebben jullie dit gevonden?

Alvast bedankt.

groetjes deb

Heb je gemaild!!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

12

Gaaf...hele leuke taart....:Y

13

:) Hij blijft zo leuk,de kittens op het bolletje wol,echt heel grappig en leuk om tezien.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

natasja147 schreef:

:) Hij blijft zo leuk,de kittens op het bolletje wol,echt heel grappig en leuk om tezien.

Dank je wel!!!!! Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties!!

WELTRUSTEN!!!

15

ze zijn leuk!!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops