1 Laatst bewerkt door bamber (17-09-2009 12:54)

Onderwerp: Bamber

Even voorstellen. Ik ben een rookie van 26 jaar dat al heel lang kijkt op dit forum maar tot nu toe nog niet heeft aangemeld. Nu dus wel! ;-)

Ik heb veel bak inspiratie en aspiraties, maar (te) weinig tijd en als er iets mislukt op taartengebied ben ik daar zeker 3 maanden knorrig over ;) Inmiddels heb ik zo'n 5 taarten gebakken welke zeer goed door het publiek zijn ontvangen. Zo mooi als ik ze hier zie, krijg ik niet voor elkaar, maar goed... Ik probeer leuk!

Met verjaardag in het vooruitzicht dus aangemeld, hopelijk kunnen jullie mijn prangende vraag en grootste frustratie beantwoorden! (maar zal hem op de juiste plaats aan de orde brengen, dus niet in mijn voorsteltopicje :P).

Ik denk dat ik weinig zal posten, maar wees er zeker van dat ik veel zal genieten van al het prachtigs dat jullie maken!

2

Re: Bamber

Hoi Bamber,

Niet te bescheiden hoor! We zijn allemaal ergens begonnen bij het begin, dus ook jij kunt niet zomaar meteen alles. Oftewel: gewoon posten! Kijk maar eens in de babbel, staat een leuk topic over de eerste en laatste taart (van jufwin).

Ik wens je vooral veel plezier! Met taarten maken en dit forum :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Bamber

welkom hier,

ik heb me vandaag ook hier aangemeld, om zelf tips en truks te leren...
en om te showen met mijn creatie(s) die nog gaan komen

liefs Maja

foto's van onze taartjes staan: HIER