Re: Wij gaan trouwen!!!!
Van harte gefeliciteerd!
En de taart is prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij gaan trouwen!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van harte gefeliciteerd!
En de taart is prachtig
Gefeliciteerd! Geniet van alle voorbereidingen!
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk,en de taart ziet er prachtig uitmet de vlinders en parels.
Van harte gefeliciteerd!
Ik denk dat ook jij een 2010 bruidje wordt?
Ik trouw zelf 4 juni 2010 en heb er ook over gedacht om zelf onze bruidstaart te maken maar ik ben nog niet heel handig en aan de andere kant wil ik zo vlak voor me bruiloft me niet teveel stress op mijn hals halen.
Maar als iemand zich aanbied!!!!!
Van harte gefeliciteerd!
Ik denk dat ook jij een 2010 bruidje wordt?
Ik trouw zelf 4 juni 2010 en heb er ook over gedacht om zelf onze bruidstaart te maken maar ik ben nog niet heel handig en aan de andere kant wil ik zo vlak voor me bruiloft me niet teveel stress op mijn hals halen.
Maar als iemand zich aanbied!!!!!
Yep, wij gaan op vrijdag 23 juli trouwen. We hebben ervoor gekozen om het klein te houden. Alleen een select groepje mensen waar we het meeste mee hebben en geen groot feest, maar lekker in de tuin met een BBQ. Ik ken mezelf ook wel een beetje (heeel erg goed, haha) en wil ook alles tot in de puntjes geregeld hebben. En eigenlijk juist daarom wil ik de taart gewoon zelf maken. Hoef ik me ook niet te ergeren als ik een taart van de bakker krijg die niet helemaal naar mn zin is, he .
Hihi, een weekje nadat wij gaan trouwen. Ik denk dat ik ook lekker zelf mijn taart ga maken!
Whaaaaaa!!! Wat een leuke manier om het te vertellen (als het kwartje dan tenminste wil vallen), mooi hoor!
Enne...GEFELICITEERD!!!!
Van harte gefeliciteerd, ze zullen zeker extra genoten hebben van deze super mooie taart !
Gaaf, hoe krijg je dat lint erom heen en vast?
Groeten een leek
Gaaf, hoe krijg je dat lint erom heen en vast?
Groeten een leek
Ik heb vaker met lint gewerkt maar dit was papieren lint en dus niet helemaal strak meer te krijgen aangezien hij om een plat kartonnetje zat gevouwen (zelfs niet met strijken tussen een theedoek in), dus heb ik hem in zijn geheel met piping-gel vastgeplakt. Dit gaat natuurlijk niet met stoffen lint, daar gebruik ik van die mini 3D-kaart plakkertjes voor om de uiteinden over elkaar heen vast te plakken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij gaan trouwen!!!!