Onderwerp: Wat is dit leuk om te doen!!!!
Tja je leest hier toch steeds dat een bruidstaart veel stress kan geven. Maar ooooo wat heb ik een paar leuke dagen gehad voor deze taart. Stel ken ik ook wel goed, dus dat helpt natuurlijk ook wel.... Maar de bloemen lukte meteen en alles ging toch wel behoorlijk voorspoedig.... Het blijft wel mijn eerste bruidstaart, dus vast wel het een en ander op "aan te merken" (graag hoor !) Wel helemaal geinspipikt (met toestemming) van Sijan.
Bovenste taart gevuld met after eight creme. En de onderste lemon curd met lemon curd creme en bastognekoekkruimels.
Foto's zijn hopeloos overbelicht........ Maar ik krijg de foto's van de fotograaf (die heeft wel zoveel foto's gemaakt....)
Er hoorde nog een bolletje bij, omdat de vader van de bruidegom spaart van al zijn kinderen de bruidsparen van de bruidstaart. Maar ja een bruidstopper boetseren was toch echt een beetje te hoog gegrepen... Dus een super kitsch plastic ding gekocht en schoonpapa had zijn eigen taart.... Helaas vergeten op de foto te zetten, maar die staat ook op de foto van de fotograaf!