Onderwerp: De droom van elk 4-jarig meisje...
Spiderman!!
tenminste....die van mijn nichtje dan 

Citroenbiscuit gevuld met kersenvlaaivulling en slagroom
Groetjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De droom van elk 4-jarig meisje...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Spiderman!!
tenminste....die van mijn nichtje dan 

Citroenbiscuit gevuld met kersenvlaaivulling en slagroom
Groetjes!
Ik vind hem super! Mooie diepte heb je in Spidey weten aan te brengen
mooi gepuzzeled!
Wauw hij is gaaf!!! Kan ik meteen inspiratie opdoen aangezien ik binnenkort ook zo'n spiderman mag gaan maken!
wauw die is echt super!
Ja, Spiderman blijft een heel leuk item. Mooi gemaakt hoor.
die komt op je af zeg! vooral die knie van hem! Geweldig gemaakt!
super! heel mooi gemaakt en indd mooi hoe je de diepte hebt gemaakt:Y
Mooi gepuzzeld. Hij springt zo van de taart af.
haha!! COOL!!
Mooi zeg !!! Hij komt er echt uit, geweldig. Echt iets voor een 4 jarig meisje 
WOW! Hij kan ieder moment van je taart afspringen. Die diepte is echt goed gelukt, zeg!!!!! Erg,
Erg mooi gemaakt, hoor!
Ik wil je ook nog even comlimenten maken dat jij altijd je namen en tekst mooi in het 'Israelisch' ( is dat Ifriet?) moet maken: ik speel meestal vals en doe de namen gewoon in latijnse karakters, tot er Griekse tappits uitkomen 
Ik wil je ook nog even comlimenten maken dat jij altijd je namen en tekst mooi in het 'Israelisch' ( is dat Ifriet?) moet maken: ik speel meestal vals en doe de namen gewoon in latijnse karakters, tot er Griekse tappits uitkomen
dankje! goed hoor! dat is inderdaad ivriet! en ik vraag altijd hoopvol: wil je misschien in latijnse letters? haha, nee hoor altijd in het hebreeuws/ivriet, ook daar heb je geen tappits van (wel koekjesuitstekers, maar die zijn vaak te groot, heb jij dat in het grieks?)
misschien moeten we maar samen een bedrijfje oprichten met tappits in ' vreemde talen" ? ideetje? 
Wat een geweldige titel en dan komt er een spiderman,echt super die kids!!!
Hij is wel stoer hoor!
Adrienne schreef:Ik wil je ook nog even comlimenten maken dat jij altijd je namen en tekst mooi in het 'Israelisch' ( is dat Ifriet?) moet maken: ik speel meestal vals en doe de namen gewoon in latijnse karakters, tot er Griekse tappits uitkomen
misschien moeten we maar samen een bedrijfje oprichten met tappits in ' vreemde talen" ? ideetje?

Ik heb de mazzel dat hier in Cyprus Engels wel erg gangbaar is, en dat de meeste mensen hun naam ook wel in de Latijnse variant gebruiken. Ik denk als iemand er echt op zou staan dat ik dan aan het icing-spuiten moest

Supergaaf, echt zo 3D die Spiderman, ben vol bewondering !
Hahaha nou dat is me nog is een echte meisjes taart! Maar hij is er niet minder mooi om in tegendeel, hij is super!
Tjah sommige meisjes zijn niet te snappen. Nichtje van mij mocht dan kiezen wat ze wilde eten als ze kwam logeren...........patat of snert. SNERT!!!!!!!
En dan trok ik maar snel een blik open en kreeg dan opmerking naar mijn hoofd dan ik lang zo lekker niet snert kon bakken als Beppe (oma)
Leuke spiderman
Ha Ha Ha Ha......wat een leuke droom voor een meisje!
Spiderman is echt heel mooi geworden.
Groetjes,
Annette
Tjah sommige meisjes zijn niet te snappen. Nichtje van mij mocht dan kiezen wat ze wilde eten als ze kwam logeren...........patat of snert. SNERT!!!!!!!
En dan trok ik maar snel een blik open en kreeg dan opmerking naar mijn hoofd dan ik lang zo lekker niet snert kon bakken als Beppe (oma)
Leuke spiderman

heel mooi gemaakt...alsof ie uit de taart komt
wat een lekker ding zeg! hahahaha, letterlijk en figuurlijk! Hij heeft zelfs spierballen.
Die vindt ik mooi!
1 woord ,waanzinnig .
echt super cool
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De droom van elk 4-jarig meisje...