1

Onderwerp: Cupcakes

Ik wil dit weekend cupcakes maken voor m'n schoonzus als cadeautje omdat ze jarig is geweest maar nu heb ik er maar 10 nodig ongeveer.. hoeveel cupcakemix  en eieren enzo moet ik dan gebruiken? Ik heb gezocht maar ik kon het niet vinden.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Cupcakes

Volg de aanwijzingen op de verpakking :S

En als je te veel maak dan heb je toch een paar voor jezelf of voor als je een paar mislukte heb.

3

500 gram mix is voor 20-24 cupcakes. De helft lijkt me dus precies genoeg. Succes

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

Thnx! ga ik de helft doen!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

5

Ik gebruik inderdaad voor

Groetjes, Natasja

6

ik heb net ook de helft gedaan voor 10 cupcakes. Dit is geen aanrader...ze zijn veel te hoog geworden! gelukkig was het alleen maar om uit te proberen en ga ik ze toch niet decoreren. Over minstens 12 bakjes verdelen dus..de mix!

7 Laatst bewerkt door Carlinnie (16-09-2009 21:27)

Ik zou lekker 500 gram mix gebruiken en 24 cakejes bakken en wat je teveel hebt in de vriezer doen. Ze zijn zo ontdooid en zo heb je altijd wat lekkers in huis (ook uit de vriezer vind ik ze heerlijk).
Ik doe trouwens altijd 40 gram beslag in 1 cupcakeje, zo worden ze (bij mij althans) altijd precies goed. Ik dacht dat je er dan zelfs nog iets meer dan 24 mee kon maken.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

8

Ik doe zelf 200 gram per 12 cupcakes. Bij mij is dit precies genoeg.

Groetjes Daniela