1

Onderwerp: MINI WONDERMOLD op elkaar.......

als je alleen cake wilt gebruiken om daar een poppetje op te zetten, zoals Wendy doet met de zeemeermin, kan je dan ook gewoon twee miniwondermoldjes op elkaar zetten met royal icing?? Ik wil iets maken maar ik weet niet of dit kan op deze manier. helaas kan ik niet vertellen wat het moet worden, ivm T&T, wie weet raad??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: MINI WONDERMOLD op elkaar.......

niemand????? :nooo

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat je beschrijft :O

Wil je twee mini-wondermold cakejes met RI aan elkaar plakken en daarna bekleden? Dat kan toch geen probleem zijn?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Adrienne schreef:

Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat je beschrijft :O

Wil je twee mini-wondermold cakejes met RI aan elkaar plakken en daarna bekleden? Dat kan toch geen probleem zijn?

ja dat bedoel ik, alleen vroeg ik me dan af of de ri hield, maar kan dat zonder problemen gebruiken?? Dan moet het gaan lukken, sorry voor de onduidelijkheid!!

5

Wil je de brede kanten tegen elkaar? Of juist een brede kant op een puntje laten balanceren? :think: Alshet voor de T&T is dan wil je dat misschien liever niet vertellen ;) :lol:

Als het breed op breed is mag het geen enkel probleem zijn, dan is volgens mij gewoon bc al genoeg; wil je hem laten balanceren dan zou ik voor zo stevig mogelijke RI kiezen :) ( Misschien evt een klein topje eraf snijden, zodat het draagvlak ietsje groter wordt.)

Word er wel heel nieuwsgierig van! :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

je hebt mail, en ik houd je nog even in spanning, hihi, ben wel benieuwd of het gaat worden zoals ik wil, hihi