Onderwerp: heleboel
Ik kreeg een verzoek om een taart te maken (dus niet echt een bruidstaart) voor een bruidspaar dat ik zelf niet ken. Het was de bedoeling om het kaartje na te maken. Nu vond ik het een moeilijk kaartje om na te maken. Heb dus een aantal details weggelaten.
Dit is het kaartje
en dit het taartje

de margrietjes zijn een traktatie voor op school van mijn dochter
vervolgens een dooptaartje voor ons kersverse nichtje. Ik vond zelf de rand eenvoudig maar erg mooi
onderstaand taartje had ik in een mum van tijd klaar. Biscuit had ik al in de vriezer. Vulling ook en voor de rest al mijn restjes fondant en marsepein opgemaakt.
Net terug van vakantie kan ik altijd gelijk volop aan de slag, want 2 jarigen achter elkaar. Voor mijn dochter die 9 werd een zomerse taart.
en voor mijn zoon die 5 werd een week later, een zwembad. Helaas waren we iets te gulzig want toen we 'm (de taart, niet mijn zoon) half op hadden, kwam ik tot de ontdekking dat ik vergeten was een foto te maken. Ik balen! Hij was zo leuk....
dus dan maar een foto van een aangevreten taart.
Verder ook nog een een aantal cupcakes en koekjes voor het goede doel gemaakt, maar die staan bij de koekjes en cakejes
Bedankt voor het kijken
Ingrid