Onderwerp: cupcakes in zee thema
bij mijn schelpen bruidstaart mocht ik wat cupcakes maken voor de kinderen wel in thema maar ook lekker kinderlijk moesten ze worden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes in zee thema
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bij mijn schelpen bruidstaart mocht ik wat cupcakes maken voor de kinderen wel in thema maar ook lekker kinderlijk moesten ze worden.

Die zijn leuk zeg! Vooral die octopussen zijn erg leuk. Als je het goed vind dan sla ik je foto even op bij mijn 'taartideeen van derden' .
Groetjes,
Annette
Die zijn leuk zeg! Vooral die octopussen zijn erg leuk. Als je het goed vind dan sla ik je foto even op bij mijn 'taartideeen van derden' .
Groetjes,
Annette
Mag ik dat ook??
Ik vind ze erg leuk:)
dat is dan super gelukt!
(ik heb ze ook maar even opgeslagen!)
ooooohhhh deze zijn leuk!!!!! zou ik ze mogen gebruiken als inspi???
Wauw wat gaaf zeg!!! Daar word ik nou super vrolijk van *)
Heel erg leuk! Denk eerst: oh wat een leuke inktvis, dan oh dat emmertje naast dat krabbetje en dan ook nog een heel zandtafereeltje! Erg leuk! Helemaal zomers vrolijk.
Die octopussen zijn helemaal geweldig! Die wil ik ook eens proberen te maken.
Erg leuke cc's!
Groetjes Cindy
heel erg leuke en mooie cc's. ze zijn vast ook lekker!
Titataart schreef:Die zijn leuk zeg! Vooral die octopussen zijn erg leuk. Als je het goed vind dan sla ik je foto even op bij mijn 'taartideeen van derden' .
Groetjes,
AnnetteMag ik dat ook??
Ik vind ze erg leuk:)
bedankt !!!!!
Tuurlijk sla ze maar op
leuk hier word je vrolijk van !!!!
LEUK!!!!
Mijn eerste gedachte was ook oh wat een leuke inktvissen!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes in zee thema