1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (15-09-2009 12:46)

Onderwerp: wat is er nu geinspipikt van wat????

de cc van het doosje of het doosje van de cc?
:P in iedergeval komt het idee van het doosje voor de CC te gebruiken van hier, alleen heb ik er een likje verf overgegooid. en zo inspireren wij elkaar toch weer? ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21787611/374133300.jpg

door de ccmix heb ik nog appeltjes,kaneel suiker en rozijnen gedaan en een paar druppeltjes caramelaroma. was een probeerseltje maar, njammie zeker voor herhaling vatbaar ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2 Laatst bewerkt door patriciakleij (15-09-2009 12:49)

Re: wat is er nu geinspipikt van wat????

oooohh je hebt altijd baas boven baas. En dit doosje wint het tot nu toe hoor!!!! Prachtig!!! Kwebbel heeft het mooiste doosje van het forum haha. Vind ik dan weer grappig.
groetjes Tries

Erg mooi! klinkt ook erg lekker die cc's! Toevallig heb ik er net wat gebakken met alleen appel en kaneel...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

4

patriciakleij schreef:

oooohh je hebt altijd baas boven baas. En dit doosje wint het tot nu toe hoor!!!! Prachtig!!! Kwebbel heeft het mooiste doosje van het forum haha. Vind ik dan weer grappig.
groetjes Tries

:O nouja, ik combineer zo gelijk 2 hobbies in 1 zeg maar. enne.... ik hoop er straks ook leuke en originele creaties van jullie hand te zien.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

leuk zo!

6

Cool!!!!

Groetjes, Natasja

7

Wat gaaf!!

8

Wat leuk gedaan. Erg creatief!

9

echt heel leuk!!! Die doosjes zijn prachtig! Je zou ze nog kunnen verkopen ook, want nee, ik kan echt niet tekenen en schilderen (zelfs het taartenbakken staat nog in de kinderschoentjes)

10

Wauw! Wat een superset! Prachtige ccs in een schitterend kistje. Wat kan je ook mooi schilderen. Vond je Mjamtaart-opberger ook al zo leuk!

Groetjes Sas

11

wat leuk!!!! ik zou zeggen, inkopen en verkopen!!!! ;)

Groetjes Marit.

Heel leuk gedaan!! Origineel geheel zo hoor ;-)

Groetjes Cindy

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

13

Wat een gave doosjes !

Ik zou ze zo bij je bestellen als ze te koop waren ;)

14

Kwebbeltje wat een fantastisch sjiek gezicht zeg, ik vind het echt een kunstwerk, wat een creativiteit.

15

echt heel errug leuk :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

16

Ja, da's nog net een stapje hoger, schitterend joh! En een mooie foto, jij maakt er echt werk van! Bij mij paste mijn cc's eigenlijk net niet in het doosje, had je daar geen last van?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

17

ik heb 2 vormen voor de cc. deze gaan in de metalen bakvormen waar er 12 tegelijk in kunnen van de xenos, en die zijn net iets kleiner dan de siliconen van de xenos waar er 6 in kunnen ;)

18

Wat ben je toch heerlijk creatief! Je cc's en het doosje zien er geweldig uit!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

19

Wat een liefie!

20

In

21

Echt geweldig leuk!

Jammer dat ik echt niet kan schilderen...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl