1

Onderwerp: Oreo botercreme

Ik heb gezocht, maar ik kan niet echt een antwoord vinden...

Ik heb mijn taartje van de week gevuld met botercreme (mix) met geplette oreo's erdoor. Die had ik gecombineerd met kersenjam, maar het werd toch wel een behoorlijk zoet geheel.

Iemand een idee wat er nog meer voor een combi lekker is samen met de botercreme met oreo?
(hoe lang kan ik de restjes ervan eigenlijk bewaren in de koelkast, want ik had nog over?)
En dan het liefst zodat de taart wat minder zoet wordt...

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

2

Re: Oreo botercreme

met lemoncurd of iets citroenigs of sinaasappeligs

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

3 Laatst bewerkt door Boska (03-08-2009 14:50)

Probeer de kersenjam van Zonnatura eens. Die is heerlijk fruitig en niet zo zoet. Goede combi met chocola.

Ik bewaar botercreme max. een week in de koelkast. Moet het langer dan vries ik het in. Wel weer even opkloppen voor gebruik.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Ik doe z

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Thx voor alle antwoorden!

Ik (en ongeveer mijn hele gezin) lusten geen slagroom, vandaar door de botercreme :)
Het voordeel vind ik dan ook dat ik de taart niet in de koelkast hoef te bewaren voor we 'm opeten.
Maar de oreo vulling had ik dus al ;) Vroeg me juist af wat er nou lekker (en niet te zoet) bij is.

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

6

Wellicht een beetje late reactie :D maar ik doe "altijd" een laag cr

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!