Onderwerp: groen met madeliefjes
hier een groene taart met witte bloemen, gevuld met frambozenmousse van sofie van sofies weekend. Deze vind ik persoonlijk erg lekker''
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » groen met madeliefjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier een groene taart met witte bloemen, gevuld met frambozenmousse van sofie van sofies weekend. Deze vind ik persoonlijk erg lekker''
Heel mooi vind ik deze!
mooie taart! Mag ik vragen welke kleurstof je hebt gebruikt voor bekleding? Ik moet iets maken met precies die kleur als ik het goed kan zien..ben nog even aant zoeken naar de juiste kleurcombinatie..
Wat een schatje!
Leuk!
wow, mooi! Zo fris en vrolijk!
Leuke taart!!!
mooie taart! Mag ik vragen welke kleurstof je hebt gebruikt voor bekleding? Ik moet iets maken met precies die kleur als ik het goed kan zien..ben nog even aant zoeken naar de juiste kleurcombinatie..
Ik heb van AmeriColor de leafgreen en de electricgreen gebruikt, dat zit in die handige knijpflesjes
susanne
ahh...en ik heb natuurlijk alleen de mint green! Heb o.a. die 2 die jij noemt besteld via e-bay..maar pakketje heeft enkele weken vertraging opgelopen. Balen zeg. Maargoed..gewoon lekker uitproberen. Dank voor antwoord!
leuk! heel lief en vrolijk
Het zal wel een sullige vraag zijn, maar wat is in hemelsnaam sofie van sofies weekend????/ leuke taart trouwens.
heel erg leuk
Leuke taart! Ennu de frambozenmousse ken ik! Heb de vulling gepost bij ingezonden recepten... Ik vul (bijna) elke taart met deze mousse zo lekker!
wat een leuke taart! lekker vrolijk.
Leuk he,die witte madeliefjes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » groen met madeliefjes