Onderwerp: Telletubbies voor de creche
Morgen wordt mijn zoon 3 jaar
en vandaag lekkere teletubbies mee om te vieren!!

Morgen krijg ie een dino taart want wij gaan met hem naar walking with dinosaurs in Rotterdam!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Telletubbies voor de creche
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen wordt mijn zoon 3 jaar
en vandaag lekkere teletubbies mee om te vieren!!

Morgen krijg ie een dino taart want wij gaan met hem naar walking with dinosaurs in Rotterdam!!
wat een leuk idee, mijn kids zijn te groot, maar voor ons oppaskind, een idee :thumb
Schattige telletubbies!!!
Heel erg leuk! Enne...walking with dinosaurs?? Klinkt leuk wat is dat?
Groetje Nathasja.
wat een leuk idee!! super
Heel erg leuk! Enne...walking with dinosaurs?? Klinkt leuk wat is dat?
Groetje Nathasja.
Moet je even naar de ze link gaan....;)
www.dinosaurlive.com
Als het begint dan gaat je scherm even van trillen door het brullen van de besten:)
Productie van BBC en Discovery channel
Echt GEWELDIG!!!!!
Hi Suus, zo te zien heb je veel plezier van de vormpjes. Ze zijn erg leuk geworden. Dus het was het verdwalen toch wel waard :-)
Hi Suus, zo te zien heb je veel plezier van de vormpjes. Ze zijn erg leuk geworden. Dus het was het verdwalen toch wel waard :-)
Hoi hoi,
Dankzij jou vormpjes zijn ze leuk geworden maar oh wat een ramp om jou te vinden zeg 
ik was sneller thuis dan bij jou.
Ik moet nog de taart voor zaterdag maken en dan geef ik je een bel om ze terug te brengen, als ik het nog kan vinden:)
Nog gefeliciteerd met je zoontje:)
erg leuk
Heel erg leuk! Nog gefeliciteerd met je zoontje vandaag.
Suus, gefeliciteerd vandaag met je zoontje! En veel plezier bij walking with dinosaurs.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Telletubbies voor de creche