1

Onderwerp: heb geen icing-set en wil mn cc's toch handig vullen

Sja... als ik een titel neem als "cc's vullen" weet ik al wat het antwoord gaat zijn ;)

Maar goed, ik ken het filmpje van kwebbeltje en dat ziet er zo geweldig handig uit dat ik dus ook op zoek ben naar een handige manier om een hele hele hele boel cc's te vullen (150) en dat terwijl ik geen icing-spuitzak&spuitmondjes heb. Ik heb wel een gewone spuitzak, maar die spuitmondjes zijn niet scherp genoeg vrees ik... En om nou met een appelboor te gaan klooien, liever niet...

Heeft iemand een fantastische (goedkope :D ) tip voor me?
Alvast bedankt!

Ik voel me een beetje kiezel...

2 Laatst bewerkt door Adrienne (14-09-2009 20:13)

Re: heb geen icing-set en wil mn cc's toch handig vullen

Bakpapiertje in een driehoek knippen, tot een cornetje vouwen ( zie howto's in het menu links) klein puntje eraf knippen en je kunt vullen als je een redelijk vloeibare vulling hebt. Anders zou ik toch kiezen voor een punt-snoepzak, als je daar aan kunt komen, en die ook vullen met je vulling, klein puntje eraf knippen en vullen maar. :)

Succes!

** Oh, ik vergeet nog wat: eerst met een eetstokje of rietje een paar keer in elk cuppie prikken!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ohhhh... Adrienne wat een goed idee! Dat klinkt al een stuk beter dan met een appelboor aan de gang gaan!

4

Je hebt ook bij Blokker e.d. van die setjes, daar zit volgens mij eenlang en smal spuitmondje bij om soesjes te vullen. Is dat een idee?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Dat klinkt ook wel als een goed idee eigenlijk... ik moet er 150 vullen :think:

6

Bij de hema heb je een plastic spuitje met 4 mondjes waarvan 1 hele lange dunne, die gebruik ik altijd.
Kost geloof ik 1,50.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Hahaha, je kunt wel lezen dat ik geen Hema en Blokker in de buurt heb! :lol:

Dat lijkt me inderdaad NOG een stuk handiger ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

@charissa.... een spuitje of een spuitzak? Niet dat ik dan naar een spuitje vraag en dat ze me dan zo aankijken of ik uit het gesticht ben weggelopen :D