Onderwerp: gouden taart
Hoe kan ik het beste een hele taart goud krijgen? (is voor een 50 jarig huwelijk).
Zelf dacht ik aan lustre spray. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie kan me helpen aan de gouden tip?
Dank je wel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » gouden taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe kan ik het beste een hele taart goud krijgen? (is voor een 50 jarig huwelijk).
Zelf dacht ik aan lustre spray. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie kan me helpen aan de gouden tip?
Dank je wel.
nou ik zou zeker spray gebruiken, ik vind dat toch het mooist worden. Wel de marsepein/fondant eerst geel/gelig kleuren
Ik vind de spray niet zo goed dekken, maar hij maakt het wel egaal. Ik zou hem eerst schilderen (twee keer met goudpoeder en een drupje alcohol) en daarna sprayen om de kwast-strepen weg te krijgen.
Heb toevallig vorige week ook een gouden taart gemaakt.
Zal proberen een foto toe te voegen. Ik heb daarvoor de PME Gold Lustre Spray 100mluit de webshop voor gebruikt. Ik heb hem zelf niet helemaal goud gespoten omdat ik dat minder mooi vind. Zou je alleen wel adviseren om je taart in een grote zakt te doen en dan de taart in de zak te spuiten (anders zit je keuken helemaal onder.
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto-TWEXFUV3.jpg
ik heb ook een taart goud gespoten en vond het super werken met de spray.
wij hebben het in de garage gedaan nadat we de auto eruit gereden hadden.
de marsepein had ik geel gekleurd en hij is mooi egaal goud geworden.
ik had 2 ronde vormen van 20 cm op elkaar en had aan 1 spuitbus genoeg.
Dank je wel allemaal voor de tips.
Het resultaat zal ik tzt laten zien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » gouden taart