1

Onderwerp: Torens vast maken

Ik hoop dat het hier goed staat...

Hoe maken julie kasteel torentjes vast? Die ondingen willen gewoon niet blijven staan! Zou fijn zijn als de princessen taart voor mijn jarige princesjes er straks ook uit ziet als een kasteel en niet als een bouwval :(

2

Re: Torens vast maken

Ik heb zelf niet zo'n ding, maar lijkt mij dat je het vast kunt plakken met eetbare lijm.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Ik plak ze aan de taart vast met icing, nooit een probleem mee, soms zet ik ze ook op het onderbord met een beetje botercr

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Ik heb maar snel bij de winkel wat van die kant en klare icing gehaald (om dat nou zelf te maken voor zo een beetje..) en ze zitten vast. Bedankt voor de antwoorden. Nu nog een foto..

5

Rain schreef:

Ik heb maar snel bij de winkel wat van die kant en klare icing gehaald (om dat nou zelf te maken voor zo een beetje..) en ze zitten vast. Bedankt voor de antwoorden. Nu nog een foto..

Ik zou de volgende keer juist wel zelf de icing maken.
Dat is echt vele malen goedkoper, en je kan de dikte zelf bepalen.
Bovendien kan je de icing mits goed luchtdicht bewaard makkelijk een aantal dagen bewaren. Kan je er ook nog koekjes mee versieren, of lekker bloemetjes van royal icings spiten en die laten drogen. Die droge figuurtjes zijn dan weer veel langer houdbaar.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.