1

Onderwerp: siliconen mal voor hoofdjes

Ik heb een vraagje over de siliconen mallen voor het maken van hoofdjes (deze dus: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … s_id=3333)
Is het makkelijk om mee te werken of is het handiger zelf gezichten te maken? Ik denk er over deze aan te schaffen, maar ik twijfel een beetje...

2

Re: siliconen mal voor hoofdjes

Ik wil die mal waarschijnlijk ook kopen, stond op mn verlanglijstje voor de T&T, dus ik lees even mee...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

ik vind hem heel goed werken.
zijn erg leuk om gezichtjes mee te maken en erg makkelijk.
achterhoofd blijft plat. die krijg ik dus niet mooi geboetseerd maar ik gebruik ze vooral voor de zijkant van de taart en voor op bv cc's.

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4 Laatst bewerkt door esspijk (14-09-2009 12:13)

Maar kun je er ook makkelijk 3D-hoofdjes van maken, als je bijvoorbeeld een poppetje wilt boetseren? of zijn daar andere malletjes voor?

5

Ik vind hem geweldig!!!

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een demonstratie van Karen Davies zelf heb gezien. Dus zij heeft ook uitgelegd waar je op moet letten om de achterkant van het hoofdje ook goed mooi te krijgen en hoe je de oogjes mooi kan verven.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

Tips tips tips?

7

Ik vind hem ook helemaal geweldig! Ik heb het boekje "a cake for models or moulds", daar staat met duidelijke foto's in wat je allemaal kunt doen met die hoofdjes (zowel plat als 3D) en hoe je die oogjes nou doet.
En het is zeker handig om even te zien hoe Karin Davies ze zelf maakt.

8

Is daar een filmpje van?

9

Nee (in niet dat ik weet :think:), maar er is wel al eerder een topic over geweest en ik ben niet goed in zoeken dus daar kan ik je niet mee helepen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

10

Hier is de topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=60114
Enne ... Karen Davies is ook deelnemer aan de T&T!  Ik ben erg benieuwd!

11

Thanks! Ik kan helaas niet naar T&T komen (groot feest in Leiden...). Hou me nog steeds aanbevolen voor tips en dergelijke. Ik denk wel dat ik de mal ga aanschaffen.