Re: Spaans / Hollandse bruidstaart
Echt ongelooflijk mooi. Jeetje, wat prachtig!
Edit: en ik ben zo benieuwd hoe die vogeltjes op de onderste laag zijn gemaakt. Uitleg? .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart
Echt ongelooflijk mooi. Jeetje, wat prachtig!
Edit: en ik ben zo benieuwd hoe die vogeltjes op de onderste laag zijn gemaakt. Uitleg? .
Gaaf!
Kunst met een grote K!! fantastisch!
GEWELDIG, dat je van zoveel verschillende dingen toch 1 prachtige zo bij elkaar passende taart weet te maken.
Hier kijk ik steeds weer even opnieuw naar.
Groetjes Ymie
Hoe heb je dat gedaan in het hart van de strik ? Waarmee bedoel ik eigenlijk ?
Ja leuk is dat he, we hadden deze FI mold net binnen en konden hem dus gelijk gebruiken !
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2785
ps. Oja, nu ga ik het toch eindelijk vragen, het goudpoeder wat jullie gebruiken bling-blingt zo gaaf, welke is het? Wil ik eigenlijk al 5 taarten terugweten
Het is de Royal Gold van Sugar Flair
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2220
Edit: en ik ben zo benieuwd hoe die vogeltjes op de onderste laag zijn gemaakt. Uitleg?
Nou eigenlijk heel makkelijk Je pakt een stuk Pip inpakpapier. Je kopieert het vogeltje op de juiste grootte. Je knipt hem uit en legt hem op fondant en snijdt hem uit. Je keert het plaatje om en snijdt hem nogmaals in spiegelbeeld uit en daarna plak je ze op de taart.
Zo simpel is het !
waanzinnig mooi!
oooohh, wat MOOI! hier kan ik uren naar kijken! (nadat ik mijn kin van het toetsenbord heb gehaald)
Wat een super gave taart. Prachtig afgewerkt. Super details. Gewoon geweldig!! Petje af.
Wauw deze is prachtig!!!!
Geweldig mooie bruidstaart...helemaal zoals het bruidspaar het graag zien...TOPPIE!!!
Wat kunnen jullie samen toch prachtige taarten maken, zucht........ zo mooi!!!
Wat een ontzettend leuke taart. Heel mooi afgewerkt en veel mooie details.
Ontzettend gaaf zeg!!
En ik mag een workshop bij jullie volgen op de T&T beurs, wat een eer!!!
hij is geweldig.
wauwie!
Wauw heel mooi gedaan!!
Wauw, wat een gave taart!
jeetje wat mooi! de details zijn echt geweldig!
hee, ik dacht dat ik al gereageerd had op deze schitterende taart!!!! kennelijk is er iets mis gegaan met mijn bericht. ik vind het een zeer schitterend uitgevoerde taart. het is eigenlijk meer kunst in mijn ogen. alle details zijn perfect tot in de puntjes verzorgd. andrelon is er niets bij. wat een beauty en wat een perfectie. ik heb er gewoon geen woorden voor!!!!
superorgineel en superstrak!!!
Beetje een late reactie, maar niet minder gemeend: Het is weer een beauty!!!!
........ik ben sprakeloos z
Echt helemaal GEWELDIG!!!!!! Ik heb in tijden -en misschien wel nooit...- zo'n geweldige taart gezien.
Meiden, julie verdienen echt een standbeeld.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart