Onderwerp: Regenboog cupcakes!
Vanmorgen heb ik regenboog cupcakes gemaakt,ze zijn overheerlijk en leuk om te maken!!
Hier even een foto van de binnenkant!
De topping is gewoon botercreme!!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Darlene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Regenboog cupcakes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmorgen heb ik regenboog cupcakes gemaakt,ze zijn overheerlijk en leuk om te maken!!
Hier even een foto van de binnenkant!
De topping is gewoon botercreme!!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Darlene
ziet er vrolijk uit, heb je dan gewoon kleurstof door het beslag gedaan?
Wauw! Hoe heb je dit gefixed?
Ik ben sprakeloos. Wat leuk

Ik hoor ook graag hoe je dat gedaan hebt. Heb een bijna 7 jarig meisje naast me springen, DIE WIL IK TRAKTEREN............... Dus als je je geheim wilt verklappen 
wat leuk!! is dit dezelfde techniek als bij de regenboogcake?
![]()
![]()
Ik hoor ook graag hoe je dat gedaan hebt. Heb een bijna 7 jarig meisje naast me springen, DIE WIL IK TRAKTEREN............... Dus als je je geheim wilt verklappen
Ik heb het recept van zo'n blogger:iheartcuppycakes.
Je moet gewoon het beslag in 6 bakjes verdelen en er kleurstof doorheen mengen.
En ong. 1 lepeltje per kleur in een papiertje doen!!
Groetjes Darlene
Gaaf 
Hier is een how to: http://www.omnomicon.com/rainbowcake
Ooh, maar dat is leuk! In een hele taart vind ik het eerlijk gezegd helemaal niks, maar in zo'n cuppie is het wel gaaf!
Dat ziet er gaaf uit!
Wat leuk zeg! Ik onthoud het idee even. Vind het wel heel erg gaaf voor de lentemarkt op school aangezien mijn dochter op de Regenboog zit.....
Super, leuk voor kids dit!!
Dorieke
Gaaf!
daar word je nou vrolijk van
, erg leuk!
Wat een hartstikke leuke cakejes !
Elise; inderdaad past het dan helemaal in jouw 'straatje' !
Die vind ik leuk en erg apart.
Nu nog even dunne witte papiertjes die blijven zitten zoeken en ik ga het ook een keer proberen (2 kids zijn binnenkort jarig)
![]()
![]()
...Mijn dochter idem dito (vanmiddag!). Dit moest IN de "My little pony kasteeltaart" komen!
@Darlene: ik heb je truc opgeslagen en ga het binnenkort vast een keer proberen!
Het ziet er heel mooi en kleurrijk uit (ja, en dat hoort bij Pony, hoor ik mijn dochter al zeggen...
)
Groetjes,
Mascha
wat leuk zeg!
Die vind ik leuk en erg apart.
Nu nog even dunne witte papiertjes die blijven zitten zoeken en ik ga het ook een keer proberen (2 kids zijn binnenkort jarig)
Ottolien,ik gebruik gewoon die van Dr Oetker!!Nooit geen problemen mee!!
Groetjes Darlene
geweldig!
Wat ontzettend gezellig ziet dat eruit!
GAAF!!!:thumb:
Echt heel gaaf! 
Super gaaf. Ik had deze gemist (kom op het idee door Miranda84), dus ben gaan zoeken. Donderdag traktatie voor mijn jongste en dan maken we spookkoeken op stok in een cakeje. Zat al te denken om de bovenlaag te spikkelen voor wat kleuraccenten, maar dit is natuurlijk helemaal leuk.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Regenboog cupcakes!