1

Onderwerp: Babyshower wordt het een jongen/meisje?

Vanmiddag naar de babyshower geweest van schoonzusje. Moest halsoverkop georganiseerd worden voordat ze bevalt en afgelopen maandagavond, net terug van mijn werk om 22.00 gelijk telefoon. Of ik nog even een taart wil maken. Tuurlijk, dat doe ik tussen de bruidtaart door. Ik denk, ik hou het wel simpel, want als ze bevalt maak ik er toch al meer werk van. Maar de verleiding was te groot om toch de schoentjes eens te proberen. Ik heb ze verkleind nagemaakt.
De vulling was chocolade mousse en bovenop een laagje gesmolten chocolade met marsmellows, afgesmeerd met chocolade.b.c. Gelukkig mocht ik van deze taart meesmullen, hij was heerlijk!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A3CDEHZI.jpg

Bedankt voor het kijken, groetjes Ilona
www.taartentrots.nl

Re: Babyshower wordt het een jongen/meisje?

Wat een schatje!!!Heel erg leuk zo met dat beschuitje erbovenop!!!

3

wat een liefje zeg!!!!

4

Oh, wat mooi ! Ik krijg de gewone maat all-stars al niet voor elkaar, dus mini-allstars vind ik helemaal knap ! en dat beschuitje is mooi !!! Is het biscuit omkleed met marsepein, of is de binnenkant van de beschuit ook marsepein?

Groetjes, Conny

5

Wat een super leuke taart!! helemaal goed!

6

leuke taart, grappig zo die twee kleuren gecombineerd.

Veel Bakplezier Diana.

7

Een hele leuke taart geworden!

8

Antwoord voor Conny:

Het biscuit is bekleed met fondant en het beschuitje heb ik uitgestoken uit een een laagje biscuit. Daar heb ik een randje lichtbruin fondant onheengedaan. De bovenkant van het beschuitje besmeerd met witte chocopasta (z.g.n. de boter en daar de muisjes op.

Kleinere schoentjes zijn makkelijker denk ik, want dan zakt je fondant minder snel in elkaar.

Groetjes Ilona

Bedankt voor het kijken, groetjes Ilona
www.taartentrots.nl

9

de kleine blokjes met de stempels zijn echt heel leuk! bij mij wil het daar nog niet zo mee lukken...

10

Leuke taart! dat beschuitje vindt ik grappig

11

Ohhh die is lief!!