Onderwerp: Madhuri roosjes
Gisteren een hele leuke workshop roosjes maken bij Madhuri gevolgd, en dit was het resultaat:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Madhuri roosjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren een hele leuke workshop roosjes maken bij Madhuri gevolgd, en dit was het resultaat:

oooh schitterend!
Mooi
heel mooi!!
Ben zo blij dat nu meer en meer mensen naar Madhuri gaan 
Prachtig!
Mooi
heel mooi!!
Ben zo blij dat nu meer en meer mensen naar Madhuri gaan
Ja, het kwam door jou dat ik naar haar op workshop ben gegaan. Ik vond het zo mooi wat jij had gemaakt.
Mooi! Dat wil ik ook wel leren 
Bommeltje schreef:Mooi
heel mooi!!
Ben zo blij dat nu meer en meer mensen naar Madhuri gaanJa, het kwam door jou dat ik naar haar op workshop ben gegaan. Ik vond het zo mooi wat jij had gemaakt.
thnx 
Ben nu ben jij ook de trotse eigenaar van zo'n mooi bosje rozen waar je keer op keer je neus in wilt stoppen om de geur op te snuiven die er niet is 
Prachtig.
leipoh schreef:Bommeltje schreef:Mooi
heel mooi!!
Ben zo blij dat nu meer en meer mensen naar Madhuri gaanJa, het kwam door jou dat ik naar haar op workshop ben gegaan. Ik vond het zo mooi wat jij had gemaakt.
thnx
Ben nu ben jij ook de trotse eigenaar van zo'n mooi bosje rozen waar je keer op keer je neus in wilt stoppen om de geur op te snuiven die er niet is
Dat heb ik inderdaad ook elke keer
Ze lijken z
heel mooi geworden.
Ik was gisteren zo druk met die van mezelf dat ik deze van jou niet eens heb kunnen bewonderen. 
heel mooi geworden.
Ik was gisteren zo druk met die van mezelf dat ik deze van jou niet eens heb kunnen bewonderen.
Eerlijk gezegd vond ik die van jou veeeeel mooier. Jouw blaadjes zijn zo mooi gekruld. Je moet em zo nog wel even posten hier hoor!!!!
Wow echt heel mooi!
Ik hoop z
Wauw,dat zijn echt mooie rozen!!!En wat een geweldige kleur!!!!(ben gek op paars!!)
wouw ze zijn net echt, zonde om ze op te eten.
Heeey Sandra!
Super mooi jouw rozen! Ik wil dat ook echt nog een keertje maken
. Maar ik ga morgen eerst naar Wendy (baby in dierenpakjes) en 's avonds ga ik naar Marianne
YESSS heb er nu al zin in
:D:D
Heeey Sandra!
Super mooi jouw rozen! Ik wil dat ook echt nog een keertje maken. Maar ik ga morgen eerst naar Wendy (baby in dierenpakjes) en 's avonds ga ik naar Marianne
YESSS heb er nu al zin in
:D:D
Jemig, dat is een druk dagje voor jou dan!!! Maar wel heel leuk! Heb je al een naam voor je site kunnen verzinnen?
Heel mooi, deze workshop staat ook nog op mijn verlanglijstje!!
Prachtige rozen zeg!
Ik ga 31/10 naar Maduhri, ben benieuwd wat mijn resultaat zal zijn.
Wauw, die lijken n
ze zijn geweldig!!!
Ik vind ze toch zo VRES-SE-LIJK GAAFFFFFFF
heel erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Madhuri roosjes