Re: deze bruidstaart heeft me toch wel wat slapeloze nachten bezorgd .....
wat een gevaarte! wauw, petje af! wat een geweldige prestatie heb je neergezet! en hij is ook heeeeel mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » deze bruidstaart heeft me toch wel wat slapeloze nachten bezorgd .....
wat een gevaarte! wauw, petje af! wat een geweldige prestatie heb je neergezet! en hij is ook heeeeel mooi!
kan me voorstellen datje daar van wakker ligt. Ben ook 1 keer pas tot 4 gegeaan maar dat vond ik al eng. Zoals gewoonlijk is het wel weer een plaatje om te zien.
wat een plaatje!!!
nog een tip, dit is het ene ding wat op mijn verlanglijstje voor birmingham staat: van Kitbox een tooltje om rechte lijnen om je taart te trekken, reuze handig voor dit soort werk.
dit is de link: https://www.kitbox4sugarcraft.co.uk/shop/exec/shop.phphet is het 4e product, ik kan niet linken naar het product zelf
Haha, ik krijg hem via je link niet te pakken, maar ik weet precies wat je bedoelt, en die staat ook op mijn lijstje voor Birmingham
Maar jeetje, wat een knappe taart! Superstrak, erg mooi gedaan
wat een stapel zeg. Super!!!! Ik zou echt slapeloze nachten krijgen als ik dit voor elkaar moest krijgen. Petje af en hij ziet er ook nog eens prachtig uitQQ
Supermooi!
Wat een grote zeg,hij is wel heel erg mooi!
tipsytaartje schreef:nog een tip, dit is het ene ding wat op mijn verlanglijstje voor birmingham staat: van Kitbox een tooltje om rechte lijnen om je taart te trekken, reuze handig voor dit soort werk.
dit is de link: https://www.kitbox4sugarcraft.co.uk/shop/exec/shop.phphet is het 4e product, ik kan niet linken naar het product zelf
Haha, ik krijg hem via je link niet te pakken, maar ik weet precies wat je bedoelt, en die staat ook op mijn lijstje voor Birmingham
heb het veranderd, hij doet t nu wel, direct naar dat tooltje.
wil verder blanco naar B'ham, dit is het enige wat ik MOET en ZAL hebben!
Geweldig, heel erg knap gemaakt!
wat een hoogte! echt knap gedaan en het is een heel lief en mooie taart geworden.
Wat een schitterende bruidstaart zeg!
Wow!! prachtig!!
schitterend
Ik vind m echt prachtig !!!!!
Jammer van die cupcakes die erbij moesten want zo'n taart verdient alle aandacht vind ik
Marwa schreef:tipsytaartje schreef:nog een tip, dit is het ene ding wat op mijn verlanglijstje voor birmingham staat: van Kitbox een tooltje om rechte lijnen om je taart te trekken, reuze handig voor dit soort werk.
heb het veranderd, hij doet t nu wel, direct naar dat tooltje.
wil verder blanco naar B'ham, dit is het enige wat ik MOET en ZAL hebben!
Dat ziet er echt super handig uit! Ik vond 't echt frustrerend dat de randjes niet recht zaten en dat terwijl ik 't toch echt had uitgemeten en met de lineaal een lijn in de taart had gedrukt. Maar ja ... iedere mm speling zie je gewoon.
Dusssss ... 'k was ook van plan blanco te gaan, maar heb net toch ff een begin gemaakt met een 'must have' lijstje, waaronder dit Kitbox tooltje.
Thanks voor de tip!
Hey super taart hoor, wauw.
Tjee... 6 hoog! Wat een ongelofelijk project! Petje af en het resultaat is super !
wow, een supertaart...geweldig dat je dat aandurfde, 6 hoog!
vraagje; welke maten bakvorm heb je gebruikt? (gewoon nieuwsgierig )
Wauw, da's pas een stapel!! Knap hoor, en mooi gedaan. Ben ook benieuwd hoe die seperator plates werken...gewoon op de taart stapelen i.p.v. kartons, met dowels begrijp ik?
Groetjes,
vraagje; welke maten bakvorm heb je gebruikt? (gewoon nieuwsgierig
)
35 - 30 - 25 - 20 - 15 en tot slot 10 cm
Ben ook benieuwd hoe die seperator plates werken...gewoon op de taart stapelen i.p.v. kartons, met dowels begrijp ik?
Ze werken feitelijk heel simpel. I.p.v. op een kartonnetje, plaats je de taart op een seperator plates. Zodra je de taarten bekleed hebt, maak je met de plate (ik heb dit dus incl. taart gedaan aangezien ik eerst alle taarten heb gevuld en bekleed i.v.m. het opstijven) een afdruk in de taart waar deze op moet komen te staan. De voetjes van de plate maken dan een mooie afdruk op de plaats waar de pillars (4 per laag)moeten komen. Deze zaag je op maat, druk je in de taart en vervolgens plaats je de volgende laag erop.
In een woord GEWELDIG!!!!! Ik kan me voorstellen dat je daar van hebt wakker gelegen. pff wat een werk, maar o zo mooi resultaat!
tirza, is dat tooltje ook hier in nl ergens verkrijgbaar??? Ik ga niet naar B en wil hem wel graag hebben
diep respect......
erg mooi.....
Wauw Jac je hebt het weer geflikt. Wat een imposante stapel!!!! Mijn complimenten.......
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » deze bruidstaart heeft me toch wel wat slapeloze nachten bezorgd .....