1

Onderwerp: Zwangere buik taart

Omdat mijn vriendin vanaf vandaag met zwangerschapsverlof is, vanavond gauw een taartje gemaakt. Morgen brengen we hem er heen. Was nu de tweede keer dat ik een bolletje maakte, maar ben nog niet echt tevreden. Vooral over het rijzen niet. Hij wordt lang niet zo mooi bol en hoog als al dat moois hiero. Dus mijn eerste zwangere buiktaart is een feit. Ben er best wel "fier"op (trots)
Gevuld met jam en banketslagroom en eromheen een dikke laag bc. (ze houdt daar niet zovan, dus niet mee gevuld)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3Z6POYS4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJREU3CC-D.jpg

Bedankt voor het kijken en tips??? Altijd welkom!!

leafs fan pietje

'Je kunt op geen enkele manier een perfecte moeder zijn, maar wel op duizenden manieren een goede moeder zijn.' (Jill Churchill)

2

Re: Zwangere buik taart

Enne vind de tepels iets te grof. Maar ja als je zwanger bent, heb dat je soms ook!
(tenminste ikke toen wel, een rontonde was er niets bij;)

'Je kunt op geen enkele manier een perfecte moeder zijn, maar wel op duizenden manieren een goede moeder zijn.' (Jill Churchill)

3

hij is erg mooi hoor, je vriendin zal er blij mee zijn.

Veel Bakplezier Diana.

4

mooi, leuke zwangere buik.
en ach die tepels.........dat mag nu:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

5

Leuke taart!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

6

Leuk hoor, dit staat ook nog op mijn lijtje..

De volgende keer zou ik voor een zwangere-buiktaart geen tepels maken. Die vielen mij het eerste op eigenlijk. En dat is toch niet helemaal de bedoeling lijkt mij?

Verder vind ik het motiefje van de bekleding erg leuk..

7

Erg mooi neutraal!

8

Verder vind ik het motiefje van de bekleding erg leuk..

dat motiefje heb ik weer met de stempels gedaan. En zag in de folder van trekpleister dat ze nu kerststempels in de aanbieding hebben