Re: Spaans / Hollandse bruidstaart
super idee en geweldig uitgevoerd! MOOOI
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart
super idee en geweldig uitgevoerd! MOOOI
Zo die echt echt geweldig zeg!!!! Wat een mooie combinatie qua kleur en stijl zeg!!!!!!! ECHT SUPER GAAF!
Super leuk zeg!!! Bruidspaartje is super. Mooie kleurcombinaties en een heel strak geheel.
WAUW!!!! (kort maar krachtig)
Gefelicitaart met deze geweldige strakke en originele creatie!
Wat een geweldige leuke taart! Hele mooie details
Hij is prachtig,wauw!!!
Schitterende taart gemaakt,dat verwachten ze natuurlijk nooit!!!
Echt waanzinnig! Wat een geweldige taart ::Y! Prachtige, mooie en leuke details en helemaal jullie stijl !
Jeeeempie meiden, deze had ik ook wel willen hebben (Julio ook )! :-D Ongelofeloos mooi, heb geen woorden voor jullie afwerking, originaliteit en inspiratie, jij zijn echt een TOPTEAM!!!
ps. Oja, nu ga ik het toch eindelijk vragen, het goudpoeder wat jullie gebruiken bling-blingt zo gaaf, welke is het? Wil ik eigenlijk al 5 taarten terugweten :-D
.....plof!.......val wederom van m'n stoel...WAANZINNIGE taart!!
Wat een gave taart! Leuk die Spaans/Hollandse combi! Je/jullie strikken zijn geweldig!
Gaaf zeg!
Wat een toptaart!!!!!!
Groetjes Cindy
wauw wat een taart! Ik ben echt fan van jullie werk!
De manier van afwerken is echt super!
ik vind hem gaaaaaaaf!!!!!!
josymaba schreef:Wat een fantastische taart, geweldig gewoon.
Groetjes Josymaba, of te wel de moeder van Bart.Hoi Silvia, jij bent er snel bij! Grappig om zomaar nog een 'taarten-muts' op het voetbalveld te vinden
Zie je morgen weer bij de voetbal!
Hoi Annette,
Je had me van de week verteld deze bruidstaart te "moeten"maken voor vrijdag dus hield ik het forum goed in de gaten. Het is werkelijk een beauty, zoals mijn collega altijd zegt, dit zijn geen taarten meer, maar het is kunst en
en :-)
En ja de voetbal moest ik helaas missen, ik moest werken!
tsjjjjjjjjjj.... jullie hebben jezelf weer he-le-maal overtroffen met dit schitterende exemplaar. Wat een beauty.... topklasse!
Die strikken, de figuurtjes, de combinatie van kleuren.... alles klopt.... en dr zit geen hapertje aan. K'ben heeeeuuul erg jalours!
Ooooooooooooooh wat onwijs gaaf gedaan zeg!!!! GEWELDIG!
Heel,heel,heel,heel,heel erg mooi!!!!! Wat een superfantastische taart zeg!
Petje af voor jullie!
hij onwijs top je hadden vorig jaar met de T&T mee moetten doen met deze taart heel mooi supper
"Muy bonito", prachtig gemaakt.
Wauw .......... hier ben ik even stil van zeg. Wat een geweldige taart! Megastrak, super origineel en werkelijk alle details zijn schitterend uitgevoerd. Echt petje af!
Wat een mooie taart is het geworden. Wat een werk met al dat filigraankrulwerk, randjes, rouches en weet ikw at nog meer
Wat is dat schitterend gecombineerd!! Fantastisch!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart