1 Laatst bewerkt door Daniela (12-09-2009 18:21)

Onderwerp: Biscuit doorsnijden en bewaren tot morgen..

Hallo,

Ik heb net biscuits gebakken voor mijn verjaardag morgen. Ik ga ze morgen vullen en bekleden. Er is iets mis gegaan tijdens het bakken (overstroomde!), daarom wil ik weten of ik het biscuit nu even door kan snijden en of die dan morgen niet te droog is. Ik ben bang dat ze hol zijn namelijk..

Dus kan ik ze doorsnijden en morgen pas vullen? Ik bewaar ze wel in plastic dan.. anders ga ik ze vanavond al vullen en afsmeren als het niet anders kan.

Groetjes Daniela

(Sorry, ik weet dat het misschien al vaak gevraagd is. Maar omdat ik ze even door wil snijden wou ik het navragen)

Groetjes Daniela

2

Re: Biscuit doorsnijden en bewaren tot morgen..

Ik zou het doen!
Daarna weer netjes op elkaar en huishoudfolie erom!
Beter dan morgen ontdekken dat 'ie niet goed is toch?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ja daarom :) Ik heb nu nog beslag in de koelkast staan, dus dan kan ik gelijk weer gaan bakken. Maar vullen + afsmeren niet gelijk nodig dan? Ik ben nogal moe en heb er niet veel zin meer in nu haha :P Tenzei het niet anders kan natuurlijk.

Groetjes Daniela

4

Ik zou m ook even snijden, kijken of de biscuit goed is en dan goed afgesloten in zak. Ik zou m wel nu vast temperen zodat het niet alsnog droog wordt maar ik weet dat er zat mensen niet temperen dus ook al zou je dat niet doen zal het niets uitmaken.

5

Ik heb de biscuits doorgesneden en... Ze zijn gewoon perfect gelukt! *ik ben weer helemaal happy*
Tremperen doe ik eigenlijk nooit. Ik kijk morgen wel of ze niet droog zijn, dan kan het alsnog :)
Bedankt voor de antwoorden!!!

Groetjes Daniela

6

Ja joh, dat kan hoor! Dat doe ik met opdrachten ook vaak, al is het voor de zekerheid, omdat ik eigenlijk wel weet dat ie goed is... Maar ja, om het nou te ontdekken als je wilt gaan bekleden. Dus gewoon doen! (heb je inmiddels al gedaan) en goed inpakken. Grote zak er om heen, komt alles goed! Suc6!

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

7

Ja ze zijn helemaal gelukt :) Gelukkig zeg.. Had het even niet meer toen ik ze leeg zag lopen...

Groetjes Daniela