1

Onderwerp: 4e poging mislukt HELLUP !

Meiden wat doe ik verkeerd, heb al eerder taarten gemaakt en nooit problemen gehad met inzakken van mijn taart. Vanmiddag al 4x nieuw beslag gemaakt en alle vier mislukt. Wat mij wel opvalt is dat ik h

Geef me de kalmte dingen te aanvaarden die ik niet kan veranderen de moed om dingen te veranderen die ik kan veranderen en de wijsheid om het verschil te zien

2

Re: 4e poging mislukt HELLUP !

Mixen met de staafmixer lijkt me geen goed plan; wel knap dat het anders wel is gelukt. Met de staafmixer krijg je er niet genoeg lucht/volume in. Heb je geen gewone (hand)mixer?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Staafmixer? Of bedoel je de ouwe getrouwe handmixer?

groetjes van Ann

4

Nee

Geef me de kalmte dingen te aanvaarden die ik niet kan veranderen de moed om dingen te veranderen die ik kan veranderen en de wijsheid om het verschil te zien

5

En ga ook nog de oude mix nu gebruiken waar ik nog van had staan.....

6 Laatst bewerkt door Euqinom (12-09-2009 17:47)

Wat een verschil zo veel beslag had ik nooit met mixen, lijkt wel of het zich ver3dubbeld heeft ? Dat gaat nooit allemaal in mijn blik....half vullen net als anders neem ik aan ?

7

Hallo Euqinom,
Is het inmiddels gelukt?
Zo niet, ik heb nog wel eieren en mix!

Groet,
Lucy

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8

Je bakblik verhogen met bakpapier! Dan kun je wat meer beslag in je bakblik kwijt.

9

Nou de eerste is uit de oven en de andere twee zitten er nu in, eerste die er uit kwam zag er nu perfect uit, meiden bedankt voor de support en tinkerbel bedankt voor je tip !

10

zo ey staafmixer inderdaad dat het voorheen wel is gelukt hihihihih.
fijn dat het nmu toch gelukt is.