Re: Dotje hier, dotje daar...
Wow, Tirza, hij is schitterend! En erg origineel met die kleuren en veren/varens met die parels erin. Echt fantastisch!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dotje hier, dotje daar...
Wow, Tirza, hij is schitterend! En erg origineel met die kleuren en veren/varens met die parels erin. Echt fantastisch!
Te gek zeg!
Super mooi!
Groetjes Cindy
Wauw, wat een schitterende taart!!
prachtig....alles de decoratie,de kleuren...
complimenten!!!
Wat een bijzondere taart! Heel erg mooi
Ongelooflijk mooie taart!! Echt een Plaatje!!!
Wauw!! Ik heb het boek waar hij in staat en ik moet zeggen... In jou kleuren vind ik hem veeeeeel mooier
Ik vind hem heel erg mooi! Ben ook wel benieuwd hoe je de paarse "veegjes" hebt gemaakt
[sub]kan ik dat ook mooi eens proberen....[/sub]
Heel erg gaaf en bijzonder Het doet me denken aan dennetakken en zoals de taart gefotografeerd is, heeft het inderdaad een hele bijzondere winterse sfeer.
Jammer voor je dat het zo'n stress gaf maar wel een schitterend resultaat.
erg mooi geworden!
Wat een beauty!!!
Ik vind hem ook een plaatje!!!!
WAUW wat een prachtige taart!
Super gedaan zeg!
Tjeetje wat een werk..... maar wat een schitterende bijzondere taart. Errug speciaal!
En dat van die stresss...... nou dat herken ik wel. Dan zit ik in die auto te mopperen..... en te toeteren.... pffff.
De terugweg... als alles is goed gegaan.... is bij mij altijd euforisch
Ik vind hem echt heel gaaf! super mooi gedaan, en echt even wat anders! mooi strak, ik ben benieuwd hoe je die paarse vegen hebt gemaakt (met een dun kwarsje gedaan?).
Groetjes Bianka
Wat een supertaart heb je gemaakt zeg!! Prachtig!
Geweldige taart, erg chique!
Hoe heb je die paarse veegjes zo mooi gekregen?
Ik heb eerst met de needle-tool lijnen gestrokken, en dan vanuit die lijnen veegjes gemaakt.
Zoals iemand anders al suggereerde, inderdaad met een kwastje, kleurstof en rejuvenator spirit (alcohol). En hoe natter of droger je kwastje is, krijg je steeds iets dikkere of dunnere streppen, of je houdt hem iets verder van de taart af of juist heel dichtbij.
Vervolgens dus de dotjes icing, waarbij ik 's avonds echt kramp ik mn hand had... pfff.... en dan nog parelmoer glans over de dotjes heen geschilderd.
En dbedankt voor alle leuke lieve reacties! Ben weer een heel end gegroeid!
Waauw, hij is helemaal super en erg origineel!
O Tirza, wat een mega chique taart! Erg mooi gemaakt!
Een woord.....PRACHTIG
Ontzettend mooi ! en inderdaad een winterse uitstraling, hij is prachtig !!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dotje hier, dotje daar...