1

Onderwerp: Hawai Bruidstaart...

Een Hawai bruidstaart dus...
Ik heb eerst een tekening gemaakt.... en daarna aan de slag...
Ik vond die golven nog tegenvallen.... viel niet mee om dat een beetje strak d'rop te krijgen. Verder baal ik ervan dat je de lagen ziet zitten in de bovenste taart.... Heb het niet strak genoeg kunnen maken naar mn zin.
Verder ben ik wel tevreden.... geloof ik...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVPN8BTO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZIX76VY4.jpg

Corinne
Sugar & Flour

2

Re: Hawai Bruidstaart...

Waauw, supermooi!
De kleuren zijn ook heel vrolijk en mooi!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

Wow wat een mooie taart!!

4

Hij is heel leuk. :Y
En dat doorschijnen? Dat heb je met geel, daarom haat ik het als ik een gele taart moet maken. :S
Wel een tipje voor je, je vulling ook geel of chocolade maken en daar ook je dijkje mee spuiten en je taart mee afsmeren.
Half uurtje in de koelkast en nogmaals afsmeren, dan bekleden en hij is strakker en minder doorschijnend omdat er minder kleurverschil zit tussen de cake en de vulling. :D

5

Leuk leuk leuk !! Ik heb voor eind sept. een stapel met een "caribisch" tintje staan. Ik had ook de palmen en glaasjes zo in gedachten en de afwerking met grote bloemen. Ik ga deze dus even opslaan!!! Bedankt weer voor het showen!
En weer dat prachtige zeewier !! Is het alleen gumpaste, dat je (golvend) laat drogen of heb je er iets in gedaan ter ondersteuning?

Groet, Jolanda

6

WAUW! Die kleuren! Ik vind 'm prachtig!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

7

Suuuuuper leuke en zonnige taart!
Vrolijke handdoeken en een prachtige onderwaterwereld!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

hij is leuk! en goede tip van Wendy, ik heb ook een keer ruzie gehad met geel, maar weet nu dat het niet enkel aan mij lag....!

groetjes,
Marije

9

Jol321 schreef:

Leuk leuk leuk !! Ik heb voor eind sept. een stapel met een "caribisch" tintje staan. Ik had ook de palmen en glaasjes zo in gedachten en de afwerking met grote bloemen. Ik ga deze dus even opslaan!!! Bedankt weer voor het showen!
En weer dat prachtige zeewier !! Is het alleen gumpaste, dat je (golvend) laat drogen of heb je er iets in gedaan ter ondersteuning?

Jolanda,

Zeewier maak ik met gewone fondant, met daarin tylose. Ik snijd een willekeurig lapje een beetje in het model zoals ik het hebben wil. Steek met een klein rond uitstekertje en met diverse maten tips (je weet wel van de wiltonspuitzakkenset) gaatjes in de fondant, en maak hem golvend met rolletjes keukenrol eronder.
Ik ga er trouwens van uit dat het met mexican/gumpaste ook zal gaan hoor.

Ben benieuwd naar jou exemplaar.

Corinne
Sugar & Flour

10

I

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

11

Ohh een superleuke taart...:thumb:

12

Een hele leuke taart,
de  kleuren spatten van mijn scherm :lol:

13

Wat een gave taart!
Ik (de grote zeikerd ;)) zag het ook gelijk van die vulling, balen is dat he?!
Maar hij is wel echt superleuk hoor!

Mijn website: Presentaart

14

Knap gemaakt zeg, heel erg vrolijk en mooi !!

Groetjes, Conny

15

ik vind hem geweldig...daar word je blij van......

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

ik vind hem ook super!!!
Ik had laatst een witte taart en die scheen ook door, (ik vind wit altijd al gauw doorschijnen als je te dun uitrolt) Maar hoe zou je dat moeten oplossen? Botercreme is al wit.... misschien dikker afsmeren?
Hoe dan ook jouw taart is een plaatje dus op dat doorschijnende wordt vast niet gelet.

Groetjes
Kim

groetjes,
Kim

17

o ja wat heb je eigenlijk voor die schelpjes en pareltjes gebruikt? en die bloemblaadjes?

gr
kim

groetjes,
Kim

18

Mooi en die grote bloemen zijn ook helemaal geweldig! Hoe kom je aan die gave parels?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

heel erg leuk! had het laatst ook dat doorschijnen, balen is dat, maar ja een dikkere laag marsepein of fondant is ook niet lekker denk ik. maar niet-taartenbakkers zal het niet zo snel opvallen, en de taart ziet er verder ook gewoon super uit!

'I love it when a cake comes together'

20

Ik vind hem geweldig! Hij spat mijn scherm af :)!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

21

Super!!

22

prachtig, prachtig, prachtig!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

23

Super mooi!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

24

Echt prachtig!!

25

dat doorschijnen hoort nu eenmaal bij een lichte taart denk ik af en toe (smeer zelf dan wel iets dikker af waardoor het minder zichtbaar is) maar verder is je taart echt heel leuk