Re: Spaans / Hollandse bruidstaart
WAUW!! Echt helemaal te gek, weet gewoon niet waar ik moet kijken zoveel leuks staat er op!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart
WAUW!! Echt helemaal te gek, weet gewoon niet waar ik moet kijken zoveel leuks staat er op!
oi oi oi wat een genot om naar te kijken.. geweldig, de afwerking is zo mooi gedaan,.. de details zijn schitterend..
Een plaatje!!
Wat een gave taart! Zoveel te zien en zo onwijs mooi afgewerkt, echt super
meiden wat prachtig weer! echt supermooi! zo netjes afgewerkt! en die filigraan achtige randjes blijven zoooo gaaf...
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben ik jaloers, wat hebben jullie dat mooi gemaakt!
Wauw, een hele gave taart, niets dan lof!
Wow wat een gave taart! Echt super mooi. Ik vind de details erg leuk bedacht en gemaakt.
Ja hoor...."sorry voor de vele foto's" duhhhhh....het hadden er voor mij nog best een paar meer mogen zijn hoor
Hij is echt weer supermooi en prachtig netjes afgewerkt !!!!!
Uhh...bij al die foto's krijg je natuurlijk wel vragen
Hoe heb je dat gedaan in het hart van de strik ? Waarmee bedoel ik eigenlijk ?
Wauw wat een super gave stapel!!
Geweldig mooi
echt helemaal top deze taart met super veel leuke details en super mooi afgewerkt!!! Klasse
Ik vind hem super, wat een pracht taart en inderdaad al die details. Chapeau
Helemaal geweldig, op en top de sferen van de 2 landen gemixt en dan nog een snuf Pip erbij !
Alles is leuk en mooi: de strikken, het paartje, de stier in het vogelhuisje...
Weer een hele knappe taart in jullie schitterende verzameling!
Geweldig leuk!!!
Ongeloofelijk, wat een prachtige taart!
Waauw!! Ontzettend waaaauuuuuw!!!
Wauw wat is die mooi en wat een details en een super afwerking
Flabbercasted! G-E-W-E-L-D-I-G-E taart!
*WOW*
Mijn mond viel zo hard open dat ik volgens mij mn kaak ontwricht heb...
Wat een mooie taart zeg! En al die details! Ooit (over 25 jaar?!) wil ik ook zo'n supertaart kunnen maken hoor!
*)
Wauw super taart!! geweldig.
Waauw, wat een prachtige taart!
Mijn mond viel letterlijk open!
Wow, wat een prachtige taart. Heb je heel mooi gedaan.
Wauwie,
Wat een FNTASTISCHE Taart!!!! Echt heel erg leuk zo met al die verschillende lagen.
Petje af...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Spaans / Hollandse bruidstaart