1

Onderwerp: Betrouwbare shops in Engeland en Amerika?

Waar hebben jullie goede en betrouwbare ervaring mee?

2

Re: Betrouwbare shops in Engeland en Amerika?

Kijk met je mee

3

Fancy flours. Prima service!

4

Orchard Products
Creative Sugar Flowers
Country Kitchen Sweet Art
Cake Craft Shop
E-Bay

Mijn man houdt niet van taart, gelukkig houdt z'n "taart" wel van hem!

5

Laatst bij Global Sugar Art in de USA besteld --> pakketje al na een week in huis! 1 cutter helaas verbogen, een nieuwe was helaas niet mogelijk, maar ik krijg wel het geld retour!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Dit item komt mooi op tijd, heb veel zitten kijken bij buitenlandse sites, maar je weet dan nooit of het betrouwbaar is, dus, ik kijk ook even mee!!!   :cool:

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

7

globalsugarart heeft echt onwijs veel!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Hoeveel verzendkosten betaal je gemiddeld bij deze zaken? Heb net ergens 100 dollar zien staan, terwijl het pakje nog geen kilo weegt... is daar ook nog verschil in?

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

9

producten in Amerika lijken vaak veel goedkoper maar de verzendkosten blijven altijd een verrassing. Zorg dat je voor verzending en afronding van je bestelling weet wat dit gaat kosten want voor je het weet ben je meer kwijt aan verzenden dan wat je product kost. 50 dollar verzendkosten is geen uitzondering. Ik haal het liever van dichterbij, weet ik zeker wat ik kwijt ben en wanneer ik het in huis heb. Lindy Smith in Engeland koop ik weleens, binnen een week in huis.

Groetjes Wendy
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album

10

Bij Global Sugar Art doe je je bestelling en even later krijg je dan een mailtje wat de prijs inclusief verzendkosten wordt, dit moet je dan retourneren om je bestelling definitief te maken.
De verzendkosten voor mij waren 17 euro voor een heel klein doosje, maar ja, het gaat wel per airmail en helemaal de plas over...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

apieceofcaketham.co.uk

ze zijn heel vriendelijk en pakketje binnen 2 weken thuis. Enig nadeel is dat je geen uiteindelijk overzicht krijgt van wat het nou heeft gekost, het is maar afwachten wat er van je creditcard wordt afgeschreven. Ze hebben geloof ik als je boven de 150 euro besteld, weer korting op je verzendkosten. Ik had de vorige keer een pakket van 180 euro, en heb toen geen verzendkosten betaald dacht ik

ow en... weliswaar geen taartdeco webshop, maar thebookdepository.co.uk is ook echt een aanrader! geweldige service, vind ik, en je ziet het bedrag direct in euro en geen verzendkosten

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12 Laatst bewerkt door Heleen61 (11-09-2009 19:50)

Bij Creative Sugar Flowers zijn de texture matten (oa swirl) maar 3,25 dollar, hier in Nederland betaal je over de 20 euro...., tel uit je winst.
Als je dan naar betalen gaat, kom je de verzendkosten tegen en die komen op 100 dollar, dus dat is nou zo jammer....  :nooo

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

13 Laatst bewerkt door Heleen61 (11-09-2009 19:53)

tipsytaartje schreef:

apieceofcaketham.co.uk

ze zijn heel vriendelijk en pakketje binnen 2 weken thuis. Enig nadeel is dat je geen uiteindelijk overzicht krijgt van wat het nou heeft gekost, het is maar afwachten wat er van je creditcard wordt afgeschreven. Ze hebben geloof ik als je boven de 150 euro besteld, weer korting op je verzendkosten. Ik had de vorige keer een pakket van 180 euro, en heb toen geen verzendkosten betaald dacht ik

ow en... weliswaar geen taartdeco webshop, maar thebookdepository.co.uk is ook echt een aanrader! geweldige service, vind ik, en je ziet het bedrag direct in euro en geen verzendkosten

Het lukt mij niet om de bovenste link te openen... klopt het adres wel?

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

14

Er mist een e aan het eind:

apieceofcakethame :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

15

cakescookiesandcraftschop.co.uk
squireskitchen.com
cakecraftshop.co.uk bij die laatste ben ik ook inde shop geweest echt hele goede service

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

16

Heleen61 schreef:

Bij Creative Sugar Flowers zijn de texture matten (oa swirl) maar 3,25 dollar, hier in Nederland betaal je over de 20 euro...., tel uit je winst.
Als je dan naar betalen gaat, kom je de verzendkosten tegen en die komen op 100 dollar, dus dat is nou zo jammer....  :nooo

Daar knippen ze een grote texture mat in 3-en en 1/3 kost  dan 3,25. Kijk goed naar de formaten en vraag het anders na.
De verzendkosten zijn wel minder hoor, dat zie je als je doorklikt naar Paypal. 25 dollar was het geloof ik en daar kun je best wel wat dingen voor bestellen.

Mijn man houdt niet van taart, gelukkig houdt z'n "taart" wel van hem!

17

sandpat73 schreef:
Heleen61 schreef:

Daar knippen ze een grote texture mat in 3-en en 1/3 kost  dan 3,25. Kijk goed naar de formaten en vraag het anders na.
De verzendkosten zijn wel minder hoor, dat zie je als je doorklikt naar Paypal. 25 dollar was het geloof ik en daar kun je best wel wat dingen voor bestellen.

Wat fijn dat je dit even vertelt, ik dacht dat het de normale maat zou zijn maar inderdaad, 4 bij 13 inch. Dat is heel erg klein.
Nee, dat is niet handig.

De verzendkosten die bij doorklikken naar paypal kwamen te staan waren echt 100 USD, heb het meerdere keren ingevuld, ook met minder in mijn winkelmandje, maar het was echt 100 dollar...
Vind het nu niet meer zo jammer hoor, nu ik weet van die matjes. Nogmaals bedankt.

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

18

Ik vind dat wel een beetje bizar. Dat is echt volgens mij gewoon omdat ze het niet naar het buitenland willen versturen...(wat maakt dat nou uit)...

Vind het dan gewoon sowieso onbetrouwbaar, zo'n shop..Kan er niets aan doen. Bedankt voor alle andere tips. Ga vanavond er even lekker voor zitten :-)

19

cakesforyou.biz/
Heb ik een aantal keren besteld. Hele goede service.
cakecraftshop.co.uk/. Ook een goede service en heel veel producten. En je weet gelijk hoeveel de verzendkosten zijn.

Ik heb nog nooit iets besteld in Amerika maar daar komt binnenkort verandering in. Een neef van mijn man woont in Amerika en ze komen regelmatig naar Nederland. EIndelijk heb ik de moed ze te vragen als er spullen bij ze thuis afgeleverd mogen worden en of ze die mee willen nemen naar Nederland. Binnenkort ga ik me dus uitleven in een paar US shops.

20

Ik bestel vaak bij design-a-cake.co.uk
Ze hebben veel, leveren snel, goede service en de verzendkosten zijn duidelijk zichtbaar, ook korting vanaf bepaald bedrag.

Groetjes,
Marja

21

Voor degenen die bij cakecraftshop.co.uk hebben besteld, kennen jullie de witte fondant die daar wordt aangeboden? Is deze lekker, wordt ie erg hard?

"Life begins where your comfortzone ends."