Onderwerp: Kung Fu Panda
Tja wat kan ik er meer over zeggen.
Het is een 25x25 cm gevuld met een laagje bosvruchtengelei en chipolattabavarois.
Ik heb oranje met rood gemarmerd om een beetje het effect van het orginele plaatje te krijgen. 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kung Fu Panda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja wat kan ik er meer over zeggen.
Het is een 25x25 cm gevuld met een laagje bosvruchtengelei en chipolattabavarois.
Ik heb oranje met rood gemarmerd om een beetje het effect van het orginele plaatje te krijgen. 

Waauw, heel mooi!
Mooie diepe kleur ook!
Heel erg leuk zeg! Die ogen, zo kijkt 'ie ook echt! Mooie kleuren en strak, helemaal top!
mooi gedaan
super mooi.
mooie panda taart!!!!
Top gedaan!
Tingelingelingtingting (deuntje dat erbij hoort
)
Supervet hoor!
Wat een gave taart!! Ziet er erg mooi uit
Tingelingelingtingting (deuntje dat erbij hoort
)
Supervet hoor!
ARGHHHHHHHHHHHHH Ik was het vervelende deuntje net kwijt!
Tingelingelingtingting Tingelingelingtingting Tingelingelingtingting Tingelingelingtingting
Mooi dat rood en oranje door elkaar. Maar ook bijzonder boomblaadjes. Leuk uitstekertje/malletje. :-)
Kortom ... mooie taart.
ha daar is de jouwe. Leuk met die blaadjes eromheen, ik kon echt niks bedenken eromheen. Goed idee, mooie taart
ha daar is de jouwe. Leuk met die blaadjes eromheen, ik kon echt niks bedenken eromheen. Goed idee, mooie taart
Verder dan dit kwam ik ook niet hoor 
Bedenk me net dat ik in een marmer bui was want de blaadjes, de stammetjes, de achtergrond, de rots, de steentjes.....ales is gemarmerd 
Mooi dat rood en oranje door elkaar. Maar ook bijzonder boomblaadjes. Leuk uitstekertje/malletje. :-)
Kortom ... mooie taart.
Het is een mouldje met verschillende soorten blaadjes
Deze vond ik weer even wat anders.
echt heel mooi! Vooral die takjes en blaadjes erbij maken het leuk!
Heeel erg leuk gedaan zeg!!
ik vind hem heel cool en mooi gemaakt
gaaf gemaakt!!!
wwwiiiijjjjjjaaaaaaa ttttjjjjjjjaaaaaaaaaa!!! dat lijkt ie net te zeggen! echt ik hoor het zo uit zn mooie snoetje komen!! 
Hij is echt hardstikke mooi en gaaf geworden,las in een ander topic dat je ermee bezig was.
Hij staat er stoer bij,de achtergrond kleur is ook prachtig dat rood en oranje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kung Fu Panda