1

Onderwerp: boltaartje met structuurmat..strik mislukt...wat nu er bovenop?

Hoi,
Hellup hebben jullie nog leuke ideeen?
Ik heb een bolletje met chocoladefondant gemaakt, met de structuurmat met rondjes....en had een strik gemaakt, maar de lussen braken toen ik hem in elkaar wilde zetten. Balen...maar nu geen zin meer in zoveel werk voor een strik.
Is er iemand die een leuk idee heeft, wat vlot te maken is en toch het taartje wat leuker maakt?
Ik heb een ander boltaartje gemaakt waar de bloemen van voor naar achteren lopen.....en maak een taartje met aardbeien er bovenop en van die chocoladestokjes aan de buitenkant.
Morgen wil ik hem verder afmaken......maar heb ff geen inspiratie meer! (doordat ik baal dat de strik mislukt is!)
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: boltaartje met structuurmat..strik mislukt...wat nu er bovenop?

sterren,hartjes ofzo op een ijzerdraadje uit het midden van het taartje laten komen. Staat erg leuk

Groetjes WendyK

3

Joh, geen paniek: alles kan! Maak er anders een retrootje van met verschillende maten rondjes in diverse kleuren.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Bij mij helpt het in zo'n situatie om de taart even weg te zetten en er later opnieuw naar te kijken. Vaak kijk je er dan met andere ogen naar en krijg ik vanzelf nieuwe inspiratie!

Veel liefs Rafaëla

Ja, die sterretjes is ook een leuk idee, maar heb alleen geen sterretjes vormpjes....

Zal er morgen weer fris en fruitig naar kijken.
Heb wel bloemenvormpjes, misschien daar toch maar iets mee doen.

7

Misschien een groet bloem er bovenop?

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl