1

Onderwerp: Mijn 3 puzzelplaatje en het is een....

Hello Kitty!!!!!!!!!!!!!! Jeeeehhh die wilde ik zooo graag maken :D.
Ze is nog zonder taart want ik heb eingelijk nog geen bestemming voor Kitty! Dus ik leg haar straks voorzichtig in de kast! Want haar rose jurkje is nu al verschoten van het daglicht :S Haar jurkje was namelijk net zo rose als de bloempjes op haar hoofd...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3HZ7GSDV-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MG4CLLC-D.jpg

Tips zijn welkom!

Oja en ik denk dat ik hem op een blauwe taart ga doen en dan maak ik een toverstafje in haar handje met daarop een gele ster en dan versier ik de taart voorderest helemaal met gele sterren! Zien jullie dat ik die mooie glitters op haar vleugeltjes heb gedaan? Die glitters vind ik zooo mooi!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Mijn 3 puzzelplaatje en het is een....

Moooooi :D

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

Hartstikke leuk gepuzzeld zeg, heel schattig....

Groetjes van Stefanie

4

Mooi en prachtig gepuzzeld...

5

Leuke kitty! Persoonlijk zou ik voor een turqoise taart gaan ipv blauw, vind ik nl net wat meisjesachtiger.

6

lief!!!!

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

7

Kitty is leuk! Wat een liefje...

8

Eetje schreef:

Leuke kitty! Persoonlijk zou ik voor een turqoise taart gaan ipv blauw, vind ik nl net wat meisjesachtiger.

Dat is een goed idee! Ik heb nog kant en klare blauwe marsepein maar die meng ik dan met me MMF :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

9

Wat een schatje, ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Wel showen hoor.

Groetjes Esther

10 Laatst bewerkt door Mariska1984 (11-09-2009 17:41)

Trouwens zal ik ook nog aan de zijkanten van het jurkje zo'n licht rose sliertje doen? of is dat denk niet leuk?
En ik denk dat ik het jurkje ook maar eventjes overnieuw doe... of zien jullie dat kleurverschil tussen de bloemen en het jurkje niet?

Groetjes Maris

11

Het is een scheetje, hoor! En volgens mij hoef je het jurkje juist niet opnieuw te doen. Meer schakeringen roze is toch juist mooier? Of de kleur moet in het echt niet zo mooi meer zijn?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

ohhh geweldig! met welke uitsteker heb je die bloemen gemaakt?
en heb je een speciale kleur roze gebruikt? mijn buurmeisje is komende woensdag jarig en wil graag een hello kitty taart

13

Ik heb gewoon pink van wilton gebruikt en voor het hartje van de bloemen en voor het randje heb ik was MMF door een stukje marsepein gekneed en toen werd het zo licht :D

Groetjes Maris

leuk te lezen dat je zelf zo enthousiast over je creatie bent echt geweldig leuk. en kitty ik vind haar prachtig!

15

leuke kitty!
ik zou voor lichtpaars ofzo gaan , vind dat wel mooi passen als ondergrond:-)
Ohja ben ik ook benieuwd naar welke bloemenuitsteker dat is:-)

16

Dat over die bloementjes kun je hier terug vinden :
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66399

Groetjes Maris