1

Onderwerp: vraagje in verband met receptidee

Ik zit op dit moment vol inspiratie terwijl ik nog maar een aantal dagen hier actief op het forum meedoe :lol:

Net tijden het voorbereiden van mijn komende baksel kreeg ik een super idee voor een (hopelijk) zalige vulling. Het probleem is alleen dat ik daarvoor van die knapperige wafels nodig heb zoals die van de pennywafels. Uiteraard wil ik liever niet gaan lopen klieren met tig wafelrepen aan elkaar plakken want dat komt de snijbaarheid niet echt ten goede.

Is er hier iemand die mij een recept kan geven voor deze wafels of is er misschien bekend of er hiervan schijven te koop zijn van ca. 24 centimeter doorsnee?

knuffies Karin

2

Re: vraagje in verband met receptidee

Ik wil natuurlijk niet je enthousiasme meteen gaan temperen, maar pennywafels blijven

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3 Laatst bewerkt door twinkeltoes (10-09-2009 23:55)

Ik neem aan dat dit alleen geldt met een natte vulling toch? Ik gebruik geen natte vulling iig, dus dat zou dan wel goed moeten komen dacht ik

knuffies Karin

4

twinkeltoes schreef:

Ik neem aan dat dit alleen geldt met een natte vulling toch? Ik gebruik geen natte vulling iig, dus dat zou dan wel goed moeten komen dacht ik

Ben benieuwd :Y :)

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl