1 Laatst bewerkt door Jol321 (15-02-2010 16:18)

Onderwerp: Bj

Mijn middelste zoon is in de zomervakantie jarig. Vorig jaar "moest" ik terug naar huis om taart te maken. Omdat het nu 30 graden was, ging hij accoord met vlaaien van de bakker onder de voorwaarde, dat hij een Bjorn Borg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YM6RHV86.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QL6TZKF8.jpg

Groet, Jolanda

2

Re: Bj

Superrrrrrr!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

3

:lol: die is leuheuk! Ga ik onthouden voor zoonlief... (met toestemming natuurlijk ;))

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

Jol321 schreef:

Ik had de naad in het midden nog mooi uitgemeten, maar zie, dat ik toch scheef ben gegaan

In het echt zit toch ook nooit echt recht?  :D

Nou ik vind hem erg leuk!!

5

stoer man... heel gaaf

groeten, Bianca
TAART in huis

6

Gaaaaaaaf!

7

wat een leukerd!!!!!!

Kim

8

Super stoer :cool:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Helemaal gaaf!! wat een super idee!

10

Geweldig!! En wat kijkt ie trots!! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Hij is helemaal cool! 1tje om te onthouden. Die wil ik ook es maken. Weer een goed idee voor een mannelijke taart.
Tjah Yannick ga ik niet nog meer complimenten geven hoor.........dan groeit ie strax een meter ;) Dikke kus

12

super coolllllllll

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Heel erg gaaf...ik had hem al op je Hyves gezien! Heel erg origineel Jolanda! Ik durf te wedden dat je een nieuwe trend hebt gezet!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

14

Super!!

15

Wat een leuke taart...

16

Zooooooo! Die is GAAF zeg!!!! En inderdaad, dit zou wel eens de nieuwe hype in taarten-land kunnen worden. Ik ga m zeker onthouden.Errug leuk!!!!
Tja, Yannick...ik snap heel goed dat je je moeder terug aar huis stuurt om taart te maken, hier kan toch geen vlaaienbakker tegenop?!:thumb:

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

17

Stoooeeeer Man!!! Geweldig Jolanda. Wat een superleuk idee (okay van Caroline, maar toch :-) ). Ik ga hem opslaan want ik denk dat mijn zoon dit ook wel wat vindt.

Heeeel erg leuk!

Corinne
Sugar & Flour

18

Hihi, wat een grappig idee! Onderbroek trakteren in de klas....

Mooi gedaan hoor!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

19

Oooh die is gaaf zeg! Super gedaan!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

20

Super idee van Caroline, maar echt SUPER uit gevoerd door jou Jolanda.

Denk zomaar dat er nog heel wat onderbroeken gaan volgen.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

21 Laatst bewerkt door kwebbeltje (11-09-2009 06:39)

ow wat gaaf!!!!! ik heb hem opgeslagen, die van mij wil het liefst ook alleen maar zijn BB onderbroek aan. ze hebben er allebei nog maar 1 op dit moment, en die moet ik echt van hun kont aftrekken om te wassen. die van de jongste zat zelfs een gat en ik moet je zeggen, dat was voor het eerst dat ik een onderbroek heb gemaakt op de naaimachiene (normaal gooi ik ze gewoon weg, maar dit keer mocht dat niet ;) ) misschien dat je dit taartje dus ook ngo wel een keertje van mijn hand voorbij ziet komen.

op dit moment staan er al 2 met glunderende ogen achter mijn rug mee te kijken ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

WAUW wat gaaf gemaakt , wat een leuk idee ook zeg !!  ik moet ik januari een taartje maken voor mijn broertje ook helemaal into de bjorn borg ;)   Ik sla je taartje ook even op bij favorieten ;) heb ik tenminste een idee voor een taartjevoor hem ;)

23

Super orgineel gemaakt !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

24

leuk, leuk ,leuk wist niet wat ik voor mijn zoon moest maken, maar deze is echt super. ook hij bb fan bij uitstek.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

25

Heel erg gaaf zeg!!