Onderwerp: En nog een 09-09-09 bruidstaart!!!
Ja ja het is ook wel een datum!
Deze taart is zo'n beetje bedacht door het bruidspaar. Er zit wel wat symboliek achter: hij moest in de kleuren bruin, wit en mokka, jawel de bruid is donker, de gom blank en er is een kindje op komst, vandaar! Vandaar ook drie lagen en de keus op de datum. Ook de ringen deco was hun idee, zoiets hadden ze ook op hun kaartje.
Verder is het mijn eerste geboetseerde bruidspaartje. Helaas ging het niet helemaal naar wens, ze wilden een beetje scheef zakken. Dus bij deze meteen de vraag voor degenen die ervaring hebben met staande poppetjes op de taart: hoe zet je die goed neer?! Ik he wel prikkers gebruikt, maar dat mocht niet veel baten...
Nou komt -ie (hij was behoorlijk zwaar (35 rond + 30 rond + 25 rond...) dus ik heb 'm maar gefotografeerd op de plek waar ie stond te wachten tot ie afgehaald werd...
en een kiekje van het paartje (waar ik toch wel een beetje trots op ben ondanks het scheefzakken..)
Oja, gevuld met vanille bcr en viervruchtenjam, getrempeerd met marasquin siroop en bekleed met marsepein.