26

Re: botercrememix keihard

Esterke schreef:

bij mij is het
tht 3-3-2010
batchcode 90921200

Ik heb ook deze batchcode en THT-datum.

27

Ik heb het ook, maar heb het ook gezeefd en dan gaat het prima. Geen klontjes

28

Zie hier de reactie van de webshop:

Het spijt ons te vernemen dat de botercr

29

Zou het helpen als je de mix zonder zak in een bewaar blik stopt?

30

geen idee maar ik ga ze in een plastic zak stoppen.
En het is geen klonteren bij mij maar een brok keiharde mix..

Bij mij ook! Maar ik zeef het standaard voor ik het gebruik.

32

Wendy artc131 schreef:

Bij mij ook! Maar ik zeef het standaard voor ik het gebruik.

Ik ook..

Al vind ik het wel jammer dat het bij zoveel mensen het geval is..

33

Hier vandaag precies hetzelfde
Heb het niet geproefd omdat de mix met alcohol erin mij niks lijkt maar ik kan aannemen dat het goed is??

Ik heb de klonten zo klein mogelijk gemaakt. Gemixt met de alcohol en de iniminie klontjes die toen overbleven heb ik eruit gezeefd.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

34

Lees het nu pas...

Ook ik had er last van , heb 2 (!) pakken weg gegooid en ook de webshop gemaild met de vraag hoe dit nou kon.
Kreeg dezelfde reactie die hierboven ook is gegeven.
Het zou nog wel te gebruiken zijn maar hij was echt zo hard dat ik het met geen mogelijkheid meer door een zeef of wat dan ook kreeg.

Nu heb ik nieuwe besteld en heb er meteen een plastic zak omheen gedaan (hoop dat het nu beter gaat.

Toch zou ik graag voor deze mix de oude plastic verpakking terug willen :Y

Groetjes Nicole

35

nnicole1234 schreef:

Lees het nu pas...

Ook ik had er last van , heb 2 (!) pakken weg gegooid en ook de webshop gemaild met de vraag hoe dit nou kon.
Kreeg dezelfde reactie die hierboven ook is gegeven.
Het zou nog wel te gebruiken zijn maar hij was echt zo hard dat ik het met geen mogelijkheid meer door een zeef of wat dan ook kreeg.

Nu heb ik nieuwe besteld en heb er meteen een plastic zak omheen gedaan (hoop dat het nu beter gaat.

Toch zou ik graag voor deze mix de oude plastic verpakking terug willen :Y

Groetjes Nicole

Ik heb ook mijn harde weggegooid en de nieuwe ingepakt in plasticzakje.
Nu gaat het goed.

36

T wordt een lange riedel met hetzelfde verhaal, maar hier ook dus problemen met de mix. Al bij het openen van de verpakking was het erg geklonterd en het was nauwelijks door een zeef te krijgen. De volgende keer doe ik een brok in de keukenmachine, misschien dat die er nog wat van kan maken...

Ook ik heb trouwens de funcakes met tht 11-01-2010 en batchcode 84820001

Ik voel me een beetje kiezel...

37

Goede middag
Sinds kort de verslaving taarten bakken
Ik vind de botercremes vaak alleen maar vet
Wat voor boter gebruiken jullie voor botercreme
Ineke

38

@Ineke: roomboter, maar je vraag past niet zo goed in dit topic.

@Muryel: ik maak de mix aan met brokjes botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

bij mij is het ook keihard bij de T&T had ik gevraagt hoe dit kwam en toen zieden ze dat het kwam door de nieuwe papieren verpakking en het touwtje waar mee ze het afsluiten en de de verpakking nu gelijmd worden, ik doe het nu ook eerst hakken met de staafmixer smaak verder goed bij mij zit het in de zak die weer in een diepvriesdoos in een koele droog kleder ,ook geen barcode en tht leesbaar
ik hen benieuwd wat jullie van reactie krijgen van de webshops

40

Assie de Graaf schreef:

bij mij is het ook keihard bij de T&T had ik gevraagt hoe dit kwam en toen zieden ze dat het kwam door de nieuwe papieren verpakking en het touwtje waar mee ze het afsluiten en de de verpakking nu gelijmd worden, ik doe het nu ook eerst hakken met de staafmixer smaak verder goed bij mij zit het in de zak die weer in een diepvriesdoos in een koele droog kleder ,ook geen barcode en tht leesbaar
ik hen benieuwd wat jullie van reactie krijgen van de webshops

de reactie van de webshop staat hierboven ergens

41

Hier hetzelfde verhaal. Bij mijn vorige bestelling heb ik bij opmerking gevraagd of er nog meer klachten waren over de botercrememix, Ik had zoiets van ik meld het even. Toen ik mijn bestelling kwam halen zat er een briefje bij dat ik de prijs van een kilo botercreme in mijn account bijgeschreven kreeg. Ik vond dit een superservice van de webshop. Ik heb niet geklaagd alleen ff aangegeven dat het klonterig was en of er nog meer klachten waren. Want ik had zoiets van als er niet meer klachten zijn dan ligt het aan de vochtigheid in mijn taartspullenla...

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl