Onderwerp: vulling amarene
hallo dames, weten jullie toevallig wat voor soort vulling amarene en kersen is? ik heb iemand die graag een taart wilt bestellen met deze vulling. heeft iemand een idee????
groetjes els
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling amarene
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo dames, weten jullie toevallig wat voor soort vulling amarene en kersen is? ik heb iemand die graag een taart wilt bestellen met deze vulling. heeft iemand een idee????
groetjes els
Hoi Els,
Ik heb je berichtje even verplaatst naar de rubriek waar hij hoort . Amarenen zijn een soort ingemaakte kersen in likeur. Volgens mij heb ik ze laatst in de Lidl gezien....
harstikke bedankt jozien, hoe maak je de vulling van de amarenen? moet je een laagje amarenen als vulling doen, of met boetrcreme?
ik heb echt geen idee. dank je.
Amarene kersen zitten een witte pot met blauwe letters en deze komen uit Itali
Ik zou ze laten uitlekken, de 2 helften biscuit besmeren met slagroom, daarop een de kersen (niet te zuinig zijn) en dan de biscuits op elkaar leggen. Ik heb het zo ooit gedaan voor een zwartewoudtaart en het was heerlijk.
groetjes
Dank je monique.
sorry dat ik te laat reageer dames,harstikke bedankt monique voor de tip. zal het kopen en probreren. is het ook lekker met botercreme? heb je die ook eens geprobreerd? zodra het klaar is,horen jullie hoe het geworden is .dank je wel.
groetjes els.
hoi ann, ik heb de blikjes amarene kersen gehaald bij de makro.maar ze hadden ze alleen in paars kleurige blik met witte bedrukte letters. Er staat op: amarena "toschi"
frutto&sciroppo. is dit de juiste die ik moet hebben ? alvast bedankt. groetjes els.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling amarene