1

Onderwerp: Quadratische Bruidstaart!

Sorry daar ben ik weer maar ik heb nog en vraag waar ik mij zelf heel erg onzeker ben weeten jullie of ik meer marspein nodig heb met en quadratische taart of is het hetzelfde als de ronde taart?(35 bij 35)
Graag hoor ik van jullie
En alvast bedankt
Bernadette

2

Re: Quadratische Bruidstaart!

als je hier kijkt: http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?Tabellen vind je ook een schema voor vierkante taarten

3

Als ik een tip mag geven: Vierkante taarten zijn altijd een stuk groter dan ze lijken, en ik vind het zelf altijd een stuk moeilijker werken hoe groter de lap wordt. 35X 35 is echt heel groot, ik daar zou ik dus echt veel meer marge nemen dan bij een kleinere taart.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Ja ik moet 35 cm doen en dat is zeker en heel grote lap maar ik wilde wel en beetje weeten hoeveel ik nodig heb daar ik het marsepein wit inkleuren moet!Maar bedankt ook voor de tabel daar hou ik mij aan en ik doe altijd en kilo meer liever teveel dan te weinig!
Thanks

5

Bij marsepein kun je ook heel goed de naden wegwrijven. Dus als het niet lukt kun je ook een rand rondom doen en dan een lap bovenop en de naden vervolgens in elkaar wrijven. Bij de grotere vormen zeker aan te raden!

Euh, hoop dat je het zo snapt, staat er nogal...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be