1

Onderwerp: Ladiestaart Geen 18+ wel een beetje ondeugend

Wie ladiesnight kent, die herkent wel het logo ervan ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N4YTSUVE.jpg

Gemaakt uiteraard voor ladiesnight omdat we dit jaar 5 jaar bestaan!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

2

Re: Ladiestaart Geen 18+ wel een beetje ondeugend

leuke taart geworden!! ooit een vrijgezellefeestje met ladies night gehad!! was wel een keertje wat "anders" dan een tupperwareparty.. iig erg grappige momenten meegemaakt!!

Ik ken Ladiesnight niet, maar ik vind het wel een leuke en mooie taart :)

Groetjes,
Josien

4

Ik ken t niet, maar de taart is wel erg leuk!

5

leuke taart  zeg! ben jij ook consulente?

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

kelpitjuh schreef:

leuke taart  zeg! ben jij ook consulente?

Ja, jij ook?

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

7

ik heb er al langer over zitten denken en me nu dan eindelijk ervoor aangemeld, mijn tante is het al wel en die heeft me overgehaald ;-) ben nu aan het wachten tot ze contact opnemen

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

8

Mooi hoor.

kelpitjuh schreef:

ik heb er al langer over zitten denken en me nu dan eindelijk ervoor aangemeld, mijn tante is het al wel en die heeft me overgehaald ;-) ben nu aan het wachten tot ze contact opnemen

Spannend hoor ;) misschien zie ik je dan wel op onze volgende meeting in oktober.

10

Mooie Lady. eennee onwijs gaaf zo'n moderne tubberparty.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl