Re: lang zal ik leven in de gloria
Van harte gefeliciteerd ! Mooie en zeeeer smakelijke taart !!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lang zal ik leven in de gloria
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van harte gefeliciteerd ! Mooie en zeeeer smakelijke taart !!!
gefeliciteerd, en appeltaart is heerlijk! wel grappig eigenlijk met die roosjes erop
Beetje laat, maar toch gefeliciteerd!
Enne..... appeltaart is gewoon mmmmmmmmmmm
Leuk en lekker
Tja voor je eigen verjaardag moet je toch lekker kunnen doen waar je zin/trek in hebt nietwaar 
nou weet je wat het is, hier thuis zijn ze mijn taarten een beetje zat whahhaha, wel lekker op zijn tijd ( ze hebben in mijn oefenperiode een overdosis gehad) maar een appeltaart gaat er altijd wel in. en aangezien we maar met zijn 4-tjes zijn doe ik maar niet al te veel moeite. en ik zou trouwens niet weten waar ik de tijd vandaan had moeten halen...
hieper de piep hoera!!
Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday Happy birthday Happy birthday to you
van harte gefeliciteerd
groetjes ramona
Alsnog Geficiteerd, ziet er heerlijk uit zo'n echt Nederlands appeltaartje,moet er nodig ook weer eens eentje maken...op de
proficiat alsnog en geniet van je lekker taart hoewel hij zal nu wel op zijn toch??
Wat een leuk idee zeg, zo geef je een simpele appeltaart ineens even een heel ander uiterlijk!!! (Had het kunnen verwachten, jij weet volgens mij van een ontbijtkoek nog een feestje te maken;) )
En nu nog het belangrijkste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog heel veel gezonde jaren samen met allen die je lief zijn!!!
Lieve groeten,
Berthine
Ziet er heerlijk uit! Gefeliciteerd! Maar weet je, als je gisteren jarig was, ben je 1 dag voor mij jarig
.
jij ook nog gefeliciteerd dan 
Gefeliciteerd meis...
Van Harte gefeliciteerd !! lekker hoor zo'n appeltaartje 
Hmmmmm, die ziet er heerlijjk uit!
Gefeliciteerd en hij ziet er erg lekker uit!!!
Gefeliciteerd en wat een heerlijke uitziende appeltaart!
groetjes en goed weekend gewenst
Bianca
wat super gedaan zo'n "gepimpte" appeltaart! Super idee!
Ziet er super lekker uit.... Heerlijk!!
Heb je een fijne verjaardag gehad?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lang zal ik leven in de gloria