1

Onderwerp: Na lang zoeken vast voor de zoveelste keer vraag over kokertjes/zakjes

Ik heb echt heel veel topics gelezen en het antwoord toch niet helemaal gevonden. Ik ben op zoek naar de maten van de transparante kokers die jullie gebruiken voor de cc's. Ik heb er 12 van de hebshop besteld maar die lijken zo groot, voor een grote hoeveelheid ben ik nog op zoek naar kokers dus kan ik een grote bestelling plaatsen met de goede maat. Waar bestellen jullie en in welke maat?

Volgende vraag: de transparante zakjes waar koekjes ingepakt worden en de zakjes waar cc's ingepakt worden... welke maten gebruiken jullie daarvoor en waar bestellen jullie die?

Ben erg benieuwd!
Hopelijk kan iemand me helpen!

Re: Na lang zoeken vast voor de zoveelste keer vraag over kokertjes/zakjes

bij de kokerjuffer.nl moet je zijn voor die koker. je moet wel bellen om te bestellen, via de website kan het niet.

die zakjes haal ik bij de paardenkooper, blokzakjes heten ze

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

bij de kokerjuffer.nl moet je zijn voor die koker. je moet wel bellen om te bestellen, via de website kan het niet.

die zakjes haal ik bij de paardenkooper, blokzakjes heten ze

Bedankt voor je reactie!
Welke maten bestel je dan bij kokerjuffer en paardekooper!?

ow ja, bestellen doe ik niet bij paardekooper, dat kan geloof ik alleen met kvk nr en dan betaal je nog 25 euro verzendkosten. je kunt gewoon de winkel binnen lopen.

Ik weet niet wat voor maat ik heb.... hier kun je ze zien en dan wat je wilt, het is maar net hoe groot jij je cc's decoreert en wat voor maat jouw koekjes hebben

die kokers van de kokerjuffer, die kun je volgens mij bestellen in die jij het wilt, je hoeft volgens mij alleen een (flink) aantal door te geven en de maten die je wilt hebben

groetjes Tirza     

5

Je zou ook zakjes kunnen halen die bedoeld zijn voor kaartenhobby. Deze vind je o.a. bij de witte boeken winkel (en hobbywinkel dus)

6

De koekjesfee raadt 8cm diameter en 8cm hoogte aan op haar site. Ik heb informatie aangevraagd bij de kokerjuffer voor aantallen en prijzen. Ik ben in de gelegenheid om het op te halen, want is voor mij dichtbij (als ik naar m'n vriend rij, kom ik er bijna langs). Wellicht willen meer mensen ze bestellen, want ik denk hoe groter de aantallen, hoe goedkoper ze zijn. Ik kan ze dan verzenden of je kan ze ophalen bij mij in Arkel/Gorinchem.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

ssabinee schreef:

De koekjesfee raadt 8cm diameter en 8cm hoogte aan op haar site. Ik heb informatie aangevraagd bij de kokerjuffer voor aantallen en prijzen. Ik ben in de gelegenheid om het op te halen, want is voor mij dichtbij (als ik naar m'n vriend rij, kom ik er bijna langs). Wellicht willen meer mensen ze bestellen, want ik denk hoe groter de aantallen, hoe goedkoper ze zijn. Ik kan ze dan verzenden of je kan ze ophalen bij mij in Arkel/Gorinchem.

Mocht je ze gaan bestellen heb ik er eventueel ook wel belang bij.
Is het dan mogelijk om ze mee te nemen naar T&T??
Anders komen er weer zoveel verzendkosten bij namelijk hihi

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

8

Misschien een vreemde vraag, maar als je een grotere koker hebt kan je dan ook je taart erin doen. Zou ik hem wel op het deksel zetten en dan de koker er overheen. Wellicht kunnen ze ook deksels met kartonnetjes erin leveren. Zou dit gaan denken jullie, lijkt mij een mooie manier om een taart cadeau te geven.

9

Bij Paardekoper (Barendrecht) hebben ze een soort doorzichtige bakjes, met deksel. Ze zijn natuurlijk niet zo mooi als de kokers, maar wel veel goedkoper! En ik zet ze met de deksel naar beneden, zodat de CC er mooi in uit komt. Strik er om heen, kaartje er aan en klaar!
Oja enne ik kon zonder kvk nummer bij Paardekoper kopen! Top natuurlijk.
http://www.paardekooper.nl/uploads/webshop/klein/442629---272.jpg

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

10

Ik heb antwoord, maar niet wat ik hoopte.
Ze moeten eerst m'n bedrijfs/adresgegevens hebben, voordat ze prijsopgave kunnen doen.

Diegene die ooit bij Kokerjuffer besteld hebben, hebben die allemaal een bedrijf?

11

ehm nee, moet je maar even vragen., Toyce van het forum heeft daar eens grote taartkokers besteld. Ik zou haar dan even mailen

groetjes Tirza     

12

Mocht je mee willen bestellen zie http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=66310