1

Onderwerp: Dilemma!

Ik heb een dilemma. Maandag a.s. ben ik jarig, en natuurlijk moet ik trakteren op het werk. Is alleen ruim de helft van de dames bij mij op kantoor (en dat zijn er toch al gauw een stuk of 9) aan de lijn... Zelfs een meegenomen fruitvlaai aten ze vorige week niet... Hoe moet dat nou? Ik wilde zo'n mooie taart maken, kon ik weer lekker oefenen, maar nee hoor... grr...

iemand een tip wat ik dan zou kunnen maken? want eigenlijk heb ik toch geen zin in kwarktaart, is zo saai...

groetjes yvonne

2

Re: Dilemma!

Taartje met ganache erover en een paar roosjes erop! Simpel, mooi en snel klaar

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Ik heb gisteren wortelreepjes, paprikareepjes, snoeptomaatjes, en grissini met slanke en minder slanke dipsausjes meegenomen naar het werk als tractatie voor mijn verjaardag. Was wel voor tijdens een vergadering op te knabbelen.

4

Ik zou gewoon een lekkere taart maken.
De lijnende dames moeten er maar aan ruiken, en de rest kan em maandag lekker opeten. Eventueel dinsdag nog een stukje :lol:

Groetjes Yvon

5

Een dummie maken :lol:
En voor de rest die wel eet gewoon een lekkere echte

6

hahaha
ik zat er zelf anders aan te denken om cupcakes te maken, is lang niet zoveel als een stuk gewone taart toch?

en ik heb gister al ruim een kilo (!) radijsjes van onze eigen tuin meegenomen naar het werk, maar die lusten ze dan weer niet allemaal! dames...

7

iemand een tip wat ik dan zou kunnen maken? want eigenlijk heb ik toch geen zin in kwarktaart, is zo saai...

Weet je wat zo leuk is van kwarktaart, dat mensen denken dat dit slank is. Nou een appeltaart heeft minder calorie

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

8

worteltaart?! :S (heeft u ook worteltjes? Ja. Vies he!) sorry kon het niet laten :) ik ben nog niet zover, dus ganache ben ik nog niet bekend mee en worteltaart ook niet haha! :) ik heb wel laatst rabarbertaart gemaakt trouwens, was lekker :)

9

Cake is veel vetter dan taart.
Versier een rijstwafel voor ze :lol:

10

Nou ik zou dus gewoon taart maken. Op de een of andere manier willen ze vaak toch wel een heel klein stukje proeven.

Mijn man neemt vaker taart mee en dan willen de lijners toch echt ook een stukje "proeven"

Al moet ik zeggen dat ik het dummie idee wel heel leuk vind. Zeker ook om eens even lekker te stangen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

11

In het boekje 500 cakejes staan wel een aantal vetarme cupcake recepten.
Of je pakt de cupcake kindermix van AH, 50% minder vet. En best lekkere cakejes.
En dan bovenop delight hero jam smeren en decoreren met vers fruit.

Ik roep maar iets hoor.

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

12

Kadohke schreef:

Geloof dat ik je vraag niet helemaal goed gelezen had.... :O :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

13

Kadohke schreef:
Kadohke schreef:

Geloof dat ik je vraag niet helemaal goed gelezen had.... :O :D

Ik zat me dus echt af te vragen of ganache iets lights was...ik dacht 'nee toch??' :D

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

14

Joh jij bent toch jarig en je kunt moeilijk met iedereen rekening houden. Dus gewoon een klein taartje en allemaal een klein stukje, willen de lijners niet, heeft de rest een groter stuk ;)

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

15

je hebt ook van die kruidcake, die maak je alleen aan met water, ik vind hem super lekker en volgens mij is ie wel "gezonder" dan gewone cake of taart, dan gewoon bekleden en zeggen dat ze de bekleding langs dr bordje moeten laten liggen.

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

16

Gewoon een taart maken, ze zijn gek als ze zoiets lekkers

I'm not bossy, I just have better ideas...

17

ik zou voor een waterijsje gaan... je weet wel van die reclame van de calorieteller....

groeten, Bianca
TAART in huis

18

tja ik vind dit toch niet echt in de babbel passen, dus

[move] ----> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

kelpitjuh schreef:

je hebt ook van die kruidcake, die maak je alleen aan met water, ik vind hem super lekker en volgens mij is ie wel "gezonder" dan gewone cake of taart, dan gewoon bekleden en zeggen dat ze de bekleding langs dr bordje moeten laten liggen.

Klopt ja! :) Die ken ik ook inderdaad. Die is van 'Home Made'. Daar heb je ook een heerlijke chocoladecake van, ook alleen water toevoegen en die cake is behoorlijk light! Heb ik zelf genomen toen ik op dieet was. 1 plakje van die cake is de helft van een normaal plakje cake aan calorie

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

20

sorry voor het verkeerde onderwerp :) ik was 'mijn' onderwerp in 1x kwijt... cupcake kindermix ah klinkt goed :) dat zijn toch die pakjes die bijna klaar zijn, en waar je alleen maar water en misschien een eitje aan toe hoeft te voegen? ik geloof dat ik wel eens de koekjesvariant gebruikt heb. het is alleen zo, dat ik voor zondag een taart moet bakken, en anders 2 voor maandag. lijkt me ook eens leuk om cupcakes te gebruiken :)

bedankt voor alle goede tips! ik denk dat het gewoon cupcakes wordt en dan maar zien wie zin heeft :) anders is er meer voor mij over ;-)