1

Onderwerp: RI tiara

'k had nog wat RI over van't koekjes decoreren en heb hiermee m'n eerste tiara gespoten om te oefenen.
Kan v

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

2

Re: RI tiara

knap gemaakt, ik doe het je niet na!!

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Leuk met al die hartjesvormen er in. Mooi gemaakt hoor.

4

goed gelukt joh

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

5

Post schreef:

knap gemaakt, ik doe het je niet na!!

Bedankt, maar wat zeg jij nou? Ben ff op jouw website gaan kijken: jij maakt PRACHTIGE taarten!!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

6

Nou dat is zeker wat....dat ie heel is gebleven, knap!
Het is overigens een mooie tiara geworden. Hoe heb je de glitter aangebracht?

Ik breng altijd eerst met een vrij stevig kwastje een dun laagje piping gel aan (op een droge ondergrond) waar de glitter moet komen, daarna de glitter er op strooien en dan heel voorzichtig met een zacht kwastje de overtollige glitter eraf vegen. Zo kan je ook met sjablonen heel net/strak glitterpatronen aanbrengen op van alles en nogwat.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

7

Oh, da's een goed idee Annette! Dan ga ik dat volgende keer ook zo doen, want nu heb ik glitters met alcohol vermengd en erop gesmeerd maar dat geeft toch niet zo'n mooi effect...nogal onregelmatig geglitterd :)