Onderwerp: mario kart
Afgelopen zondag hebben wij mijn zoon zijn verjaardag gevierd. Hij is al weer 8 geworden, wat gaat de tijd toch snel. Was tot een paar weken geleden in de veronderstelling dat hij wel een voetbaltaart zou willen, maar dat bleek dus niet. Hij wilde een mario kart en misschien volgend jaar dan een voetbaltaart. Nu was hij afgelopen donderdag echt jarig en om dan geen taart te hebben dat kan natuurlijk niet, dus toen maar snel een voetbaltaart gemaakt (deze staat in de andere parade).
Voor de mario taart had ik wat rond lopen neuzen hier op de site en op google. Van een aantal taarten vond hij wel dingen die ook op zijn taart moesten, zoals de sterren in de lucht, goshi (nav puzzelplaatje van nimfje) en mario zelf met finish lijn (naar voorbeeld van een ander lid van dit forum ben even de naam kwijt maar haar taart was absoluut een voorbeeld voor mij).
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden. Nick zelf had wel wat opmerkingen, maar zei hij dat weten de andere toch niet die de taart zien want die spelen het spelletje niet :-). Hij vond hem zelf geweldig en lekker en daar doe ik het toch absoluut voor. Kon niet kiezen welke foto dus alvast sorry voor de vele foto's.
close-up van mario en joshi
Een foto van de taart opzij staat ook nog in mijn album.
Alvast bedankt voor het kijken en ik zal snel in de andere parade een aantal van mijn andere taarten van de afgelopen maanden plaatsen. Tips zijn altijd welkom