1

Onderwerp: papieren bakvorm meebakken of niet?

Doen jullie de papierenvormpjes van de cc in het bakblik en dan met het beslag erin in de oven? of doen jullie het beslag meteen in het cupcake blik en later de vormpjes er om heen?

Ik vindt nl dat als ik de papierenvormpjes meebak dat het papier niet mooi blijft.

Re: papieren bakvorm meebakken of niet?

meebakken, o ja en het ligt aan het papiertje of het mooi of niet blijft. ook kan het liggen aan de soort boter die je gebruikt. Roomboter is erg vet en trekt in sommige papiertjes

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

meebakken

:Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

sommige papiertjes zijn ook weer net iets groter dan anderen...

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Ik bak het altijd in papiertjes. Ik vind de papieren ccvormpjes van de webshop erg fijn.

Groetjes,
Josien

6

Bakken in de papiertjes. :Y Als je ze niet mooi meer vindt kan je er na het bakken nog wel een nieuw extra papiertje om doen. (Als je ze eerst alleen in de vorm bakt past het papiertje nl niet)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Ik zou graag willen weten welk merk papieren vormpjes mooi blijft met bakken. Ik vind het erg jammer als de patroontjes doorlopen zijn door de boter.

Niet alle merken zijn er even gevoelig voor.

Welk merk is het beste?

Evalien

8

dit is een topic uit 2009?  :think:

Welkom op dit forum trouwens.......wellicht open je beter een eigen topic als je een antwoord wilt.....

9

ik ben er niet zo handig in.
Ik bak graag en kijk veel op deze site. Ik zal eens uitzoeken hoe dat moet.

Dank je wel

10

Als je in een rubriek staat, zie je rechtsboven iets van "nieuwe topic openen" en daar moet je dan op klikken.

Succes!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.