1

Onderwerp: bordeaux kleuren

Even een snelle vraag. Bordeauxrood, hoe krijgen jullie deze mooie diepe kleur???

Enjoy!

2

Re: bordeaux kleuren

ik ga er dit weekend ook mee stoeien om bordeaux te krijgen. Ik heb burgundy rood aangeschaft, dit schijnt bordeaux te worden, maar dat laat ik je morgen nog even weten!!

groetjes,
Marije

3

Oke, ik wacht rustig af! Succes!

Enjoy!

4

Ik heb toevallig van de week burgundy gebruikt en dat wordt inderdaad bordeaux rood. Wel veel kleurstof gebruiken.

Groetjes,

Judith

5

Laatst een super-bordeaux taart gezien ( even vergeten van wie) en die had ook Burgundy gebruitk: wel heel veel!

Effe zoeken...

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

als ik donkerrood wil maken gebruik ik ruby van Sugarflair (of gwoon rood)
en ik doe er een klein beetje zwart door.. wel goed kneden..

Groetjes

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

7

Hij was van Natasja!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

grrr.... vandaag dus geprobeerd bordeaux te kleuren.... er zit al een half potje in 750 gram en nog ziet het er paars uit.... ik ga het maar even een tijdje laten liggen, kijken of het nog wat word! zucht...
was ook vergeten handschoenen aan te doen, mijn handen zien er nu dus uit alsof ik uren in de kou heb gelopen en ze nu net weer beetje opwarmen. haha maar goed dat het geen blauw is anders was het morgen helemaal raar gezicht op mijn werk!

groetjes,
Marije

9

@ Marije W, je handen goed wassen met anti-roos shampoo en je kunt morgen met een gerust hart naar je werk.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

10

Adrienne schreef:

Hij was van Natasja!

Ooo jaaa, die was echt gew

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

11

Bedankt voor alle tips.... Krijg alleen net te horen dat de taart wit met roze moet worden ipv bordeaux... U vraagt wij draaien, maar ga dit wel even onthouden!
Bedankt!

Enjoy!