1

Onderwerp: Oefen Bruidstaart v

Voor mijn vriendin mocht ik een bruidstaart maken.
Omdat dit mijn echte eerste bruidstaart zou worden vond ik het toch wel handig om eerst een oefentaartje te maken. (just in case)
Dit is hem dus geworden, de oefenbruidstaart.
De echte is ondertussen al gemaakt en heeft veel weg van deze taart maar ik wacht nog op de foto's.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S78FZWR6.jpg

2

Re: Oefen Bruidstaart v

mooi hoor!
fraaie kleur zachtroze!

3

een lieffie hoor! en super van je dat je eerst een proef "je" maakt.
wat een knoepert voor een proefje!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

heele mooi proef maar wie gaat dat opeten of heb je ene heel leger te voedderen :D:D

5

Erg mooi!!!
Alleen jammer dat je door t roze de lagen ziet.. voor de rest ie echt heel leuk!!

6

Joyce84 schreef:

Erg mooi!!!
Alleen jammer dat je door t roze de lagen ziet.. voor de rest ie echt heel leuk!!

daarom was het denk ik ook n proeftaart :)

ik vind hem prachtig :)

7

Hij is heel lief.

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

8

Wat een grote taart voor proef! En wat heb je er mee gedaan? Mooi hoor, goed gelukt...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

9

Hahaha, een proeftaartje? Dan denk ik aan een bescheiden bolletje...meid, wat een schitterende taart ! Ja, inderdaad, de roze schijnt door, maar dat zal bij de definitieve versie vast niet meer zo zijn. Het ontwerp en de uitvoering is in elk geval schitterend !

Groetjes, Conny

10

Wat een mooie taart. Ik vind het heel goed en verstandig dat je een oefen taart maakt, maar zo te zien was het (achteraf) niet nodig! :)

Mijn website: Presentaart

11

Schattig hoor :-)

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

12

Mooi!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*