1

Onderwerp: ik wil gaan beginnen

hallo allemaal

Ik heb deze week een heel leuk taartje gezien op een feestje en dit vond ik zoooooo leuk dat ik zelf ook wil gaan proberen. Maar nu komt het
Wat heb ik voor het eerste begin allemaal nodig? Ik stond namelijk vandaag in de winkel en ik wist even niet wat ik allemaal nodig heb.

alvast bedankt voor jullie reacties

Bedenk dat na de donkere wolken ook altijd weer de zon tevoorschijn komt

Re: ik wil gaan beginnen

kijk hier eens: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/se … 1898109498

als je de zoekfunctie gebruikt en selecteert op een bepaalde rubriek, dan vind je een heleboel!
De rubriek waar ik op heb gezocht is taartdecoratie algemeen, en daar ga ik dit topic ook even naar toe verhuizen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Natuurlijk heb je een bakblik nodig, dat als eerste. Mix voor biscuit te maken of ingredi

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Zijn al heeeeeel veeeel topics over, ik denk dat als je zoekt op 'beginner bakspullen' (zoekfunctie bovenaan in de donkere oranje balk) dat je al veel wijzer wordt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ik heb al voor je gezocht in het eerste topic wat je hebt geopend.
Daarna heb ik je topic verplaatst naar de juiste rubriek ---. taartdecoratie algemeen en je daarover nog een mailtje gestuurd met de link, zodat je je topic niet kwijt zou zijn.
Ik denk dat je je mail nog niet had gecheckd toen je dit topic opnieuw opende.
Dus ik wacht even tot je reageert en dan voeg ik je 2 topics samen.

Je kunt trouwens altijd in de oranje balk bovenin op profiel klikken, dan naar beneden scrollen en dan op "toon alle topics" klikken. Dan vind je alle topics terug die je hebt geopend en waar ze zijn. We zullen nooit zomaar een topic verwijderen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

ok thnxxx

Bedenk dat na de donkere wolken ook altijd weer de zon tevoorschijn komt