1 Laatst bewerkt door Fleurenco (07-09-2009 19:58)

Onderwerp: Taart met een kroon

Mijn buurmeisje werd zes en of ik een taartje kon maken. Tuurlijk kan dat, wat had je in gedachten?

Nou, een gouden kroon, hartjes, roosjes en strikjes. Deze taart had ze op het forum gezien. Angela had hem gemaakt. Dus, na een mail aan Angela ter goedkeuring heb ik dus ook zo'n taart gemaakt.

Al met al is hij tocht wel behoorlijk anders geworden. Maar Ella was dolgelukkig! En ik best tevreden want zoveel taarten heb ik nog niet gemaakt.

De libelles zijn overigens bij de Action gekocht. Gevuld met chocolademousse en jam. Eerste keer met marsepein gewerkt.

Groetjes, Fleur

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DDVD7VAX-D.jpg

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

Re: Taart met een kroon

Hoi Fleur mooie taart heb je gemaakt!!! Ben je lang niet op het forum geweest????
groetjes Patricia

3

lieve taart...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Leuke taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

5 Laatst bewerkt door Fleurenco (07-09-2009 20:39)

patriciakleij schreef:

Hoi Fleur mooie taart heb je gemaakt!!! Ben je lang niet op het forum geweest????
groetjes Patricia

Klopt. Het gaat niet zo lekker hier. Iemand overleden, en twee op sterven en mijn mams had nog een hartinfarct :( Maar zij maakt het goed gelukkig.

Hoeveel kan een mens hebben?? Maar goed, we hebben altijd onze taartjes nog die ons opvrolijken, toch??

Groetjes, Fleur

6

Prachtige kroon en mooie taart !!

Groetjes, Conny

7

Zo, da's nog eens een behoorlijke kroon!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Vrolijk taartje en vind de sierrand erg mooi. Inderdaad een behoorlijke kroon in vergelijking met het taartje, maar vind hem goed gelukt!

Groetjes Maris en sterkte met alles

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

9

Heel erg leuk!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

10

Ja, de kroon is idd wel erg groot. Hihi.

De sierrand is toch uit nood. Ik heb 'm echt wel nodig nog want het allerlaatste stukje van het bekleden blijft lastig en wordt nog niet zo mooi.

Groetjes, Fleur